úterý, ledna 29, 2008

gravidita

Přijela jsem do domu v Jenči – domů.Najednou vidim těhotenský test, který je pozitivní a skvělá zpráva je tu. Má sestra je v jiném stavu.Super!:-D
Dnes si jde potvrdit od lékařů pravdivost testu, a pokavaď bude výsledek potvrzen, budu dvojnásobnou tetou. Ségře to fakt přeju, jelikož už miminko chce dlouhou dobu, zkoušela i umělé oplodnění a najednou – náhodou J je to tu nečekaně a přirozenou cestou.
Mělo by se narodit na podzim 2008, možná bude i stejným znamením jako jsem já s máti. No a já si představuju, jak až ji/ho budu hlídat, budu mu číst pohádky,vyrobím si k tomu masky různých pohádkových bytostí,by příběhy měly i vizuální efekty a až bude větší a bude mít o to zájem,budu ho učit kresbě a tak. Juchůůů:-)
Nedávno byla těhotná má druhá sestra, jenže bohužel asi po dvou týdnech, co tu úžasnou novinu zjistila, začala krvácet a plod musel ven. No ale já jsem optimista,takže věřim,že věci dopadnou dobře a třeba budu v roce 2008 trojnásobnou tetkou:-)
Dávali v telce,že v průběhu tohohle roku poběží dokumentární cyklus na téma významných 8 v historii.Tak doufám,že - ne já věřim,že bude v pozitivním smyslu významný i pro moji rodinu.
Tak snad jsem napravila ty mé negace tady zveřejněné…

Poslouchám u psaní tohohle úryvku Kings of Convenience – taká pohodová hudbička.Sedím doma a píšu tohle, co zítra bude zveřejněno.No pokud ta americká špionážní družice nějak katastrofálně nedopadne na Zemi:-) :-) :-)

Žádné komentáře: