pondělí, března 17, 2008

Bunkr bez proudu,já bez šťávy

Jsem teda zvala zakázku,která pro mě byla vyzvou.biomechanický věcičky jsem ještě nikdy předtím nekreslila.Myslela jsem ,že to bude skvělá přiležitost min. prezentace.Mám totiž taký sen ,či plán - nazvat se tohle dá různě - o tom , že si po studiu a nějakých těch zkušenostech v jiných agenturách,založim, či spoluzaložím vlastní studio grafiky...artFart
A prezentovat se pomocí plakátu, či plachet na hudebních akcích je dobrý místo.
Jo,tak jsem to dala ,s menší pomocí mé neteře a s návrhem jedné postavy od Zaqqum, obou moc děkuju.Trvalo to dohromady dva dny zhruba.Předala jsem.
A pak jsem upadla do nesmírně blbé nálady,kterou sem měla už den předtím.Jelikož mi ten večer přišlo, že zas někomu lezu do zadku,a patrně si to ten člověk ani nezaslouží.Zamrzelo mě, že krom menších slov o tom ,jak se plachta zdařila- což nemuselo být taky tak upřímný- se žádný kontakt,třeba jako projevení zájmu o mou osobu,když už jsem tedy dorazila, neproběh.
Takže na to kašlu.Dělat někomu šaška a pro nic.

Zas taký nic to nebylo,alespoň jsem se věnovala ,zas po nějaký tý době,malbě.Což je pozitivní.
Pak jsem zavítala do crossu,kde se mi nálada zlepšila,přijemnou hudbou i přítomnosti milých osob...A cross je fakt zajímavě vyřešený ti mechanický věcičky všude, můžou být i inspirativní...působí jak ,když jste na kosmický lodi,bo tak něco...

Žádné komentáře: