středa, července 30, 2008

i´ll kill you ! ventriloquist art

...tak tohle video mě celkem rozesmálo, je úctihodné,jak dokáže člověk vyvinout svůj břichomluvecký um;)
jen ten souboj s technikou - internetem,bych sem tohle vložila,to by mě stálo nejeden šedivý vlas;)




jsem právě včera po práci se zastavila ve Slováči na cigárko a kus řeči:)Zdržela jsem se na ochutnávku mixu hašiše a právě tenhle záznam jsem tam shlídla, a ještě moc pěkný klip od Björk:-)
Chvíli jsme polemizovali o štěstí a spokojenosti člověka,že je šílenost se zabednit v zatrpklosti a jak je krásné říkat mám se dobře,bo skvěle opravdu bez falše,či strachu.
jo a taky ,že optimistu nemůžeš vlastně někdy příjemně překvapit,jelikož on bude očekávat vždy víc:-) v jistém smyslu...

2 komentáře:

selfish fish řekl(a)...

jj tak tam jsem tohle videjko viděla taky... a fakt je ten že mě rozesmálo až až :-)

Proč se tomu řiká břichomluvectví? Tomu váážně nerozumim...

machepela řekl(a)...

jo to ti nepovím...