čtvrtek, července 31, 2008

neoriginálně prezentováno umění jiných talentovaných osob,když to mé zmírá,kouchejte se kvalitou tohodle designu;)

jsem objevila jeden web s libým designem...
díky trabandu,který kdysi i teď nechal si ilustrovat své písně.Já viděla tu knihu k albu Kolotoč a ta se mi libila..Design jim dělalo studio,na který tam byl link http://www.inter.zone.cz"
a tohle jsou věci,který mě tam zaujaly,není to originální tady publikovat díla jiných,to uznávám.Přesto voila, kochejte se;)




tohle je právě z té knihy trabandu, tuším ,že k písni trosečník,nevím jak se ta skladba vlstně jmenuje,ale on se v ní snaží zachránit,přežít na ostrově,pak se mu zjeví anděl a vyzradí mu ,že hladový se nasytí,ať se nebojí.Tak se nají lidožrouti a on je zachráněn z té samoty trosečníky;)...líbí se mi ten ¨rukopis kresby:)))



saozřejmě ,že korunovaný prase od fleischereia nemá chybu;)



tohle je od mých oblíbenců draw.etc -pexaso,si musim pořídit stejně jako soisocky,bo jak se tomu říká těm rádoby tréninkovým řetězům na točení...;)


by fleischerei



by fleischerei





dobrej komix;) by zaz



autor zaz z inter.zone web




nazávěr rozkošná děva;) od zaz

Žádné komentáře: