úterý, července 15, 2008

Strýcova nonsensovost života

napsáno leta páně 2004

Momentálně se živím vodou a chlebem.Předsevzala jsem si žití skromné,ale stravovat se takhle 3 měsíce?Není mi to příjemný.
Asi po pěti letech se u nás doma stavil strýc na kus řeči.Atmosféra groteskní.,plná toužebných slov,však bez naděje bližší konverzace.Něco tu překáží.Vidím ty tváře jak vedou svou bitvu o výraz věrohodnosti.
Jak věčné jsou témata těch slov.
Hysterická žena,připomíná hydru,běsícího skřeta z dětských dob.A řešení. = Alkohol.
A tu padají mosty,silnice jsou ucpány lidmi,těmi co spěchají a neví kam.
A k tomu to přiblblý konstatování věcí.Můj strýc mi připomněl tu vratkost systému, organismu,člověka - jakési jeho vůle a osudu.
Zdálo se mi možná i 18 let života.A teď ty změny.Minulost se spirituálně ve víru spirály točí. Vrací?Nonsense a galantní mládenci.Ti,kteří též čekají,ale ujíždějí jim koleje a neví co s tím.
Nejsem nadšenkyně nonsensové poezie,chci vidět děje.
Ohnivé hýření.

Žádné komentáře: