pátek, října 31, 2008

po zrzounovi

Všestranná asi nejsem,vložila jsem něco málo litery na písmáka a dostalo se mi kritiky od autora,jehož básně mě nadchly,tak není divu ,že ty mé na něj nezapůsobily.Že má báseň je nudná napsal ale působivě.Taká kritika se mi líbí.

Vrátila jsem se právě od Zrzouna.Připitá vínem jsem.
Islámský trans mi tu hraje a já potkávám mlhu.
Sedím u okna,Radiátor nahrazuje oltář a monitor svítí jako ikona pravoslavného boha.
Nehoří a já usínám…
Hledám zapalovač.Je ve stínu monitoru,té ikony.
Připaluji,ale to není podstatné.

Hráli jsme šipky.Má sesta těhotná.Mezi kuřáky.Přečkala pár hodin , vyjeli pak do Čelákovic. Chybí mi a vždy mi připomene mé určení.Ať už mi připomíná mou snahu přestat kouřit bo její krása těhotenství mě naplňuje.Přesto si sobecky zapálim.

Jaká to zvrhlost modlit se u monitoru u okna.Hraju si na spisovatele.A směju se sama sobě;)

Když jsem měla patro,tam na Smíchově,v mým domově;), trochu narcismus závání,kvůli nadmořský výšce mého spánku , nekoouřila jsem, můj strop byl popsán názvy kapel ,který jsem ani neposlouchala,pozdějc plakáty,jež dostávali pusu na dobrou noc ; i proto se na mě usmívá trojka sněhuláků z hrnku, co kdysi z něj pila sestra,obsah zůstal stejný,kafé,ten magický nápoj.
;)
jakoby se na mě usmíval máyský bůh.chudák zavřenej v síti radiovln,pokořen před samotnou ,v oranžovém světle pohlcenou,ženou,hledící do nikam…¨
budoucnosti
modra
nirvany
zívnutí
čtverce


kouřím a neučím se!

Je tu zima.Asociace omrzlin dvou týpků ,co zůstali ve sněhu pár hodin.Omrzliny.
Ta fotografie se mi fakt líbí.Kýč.ale pěknej!Letící pták u moře,pěkná vzpomínka,;)a nudystařec u pláže, na pláži.Možná existuje…

Sedět s rodinou,povídat si je dost rozdílná podívaná na charaktery.Žvatláš a ani nevíš ,jestli tě poslouchaj.Přesto,cítíš blízkost.Hráli jsme čipky a byla soutěživost.Nevyhrála jsem,ale je příjemný napsat vyhrála jsem ve slove nevyhrála jsem.Třeba štěstí v lásce bude;)
¨
Jse,m asi moc zkouřeená a ty mi chybíš. Přitom tě neznám,jsi jako ze sna.
Usínám ti.a to docela.

1 komentář:

selfish fish řekl(a)...

uááá ségra s bubnem :-) pěkný :-) No jo, těhotenství je těžký :-D Ještě štěstí, že kouřit přestala už dávno, jak na tom vlastně byla Renata? Omezila to nějak?

Rodiné sešlosti bývaj dost zajímavý, co? Škoda že u nás se to moc nedělá. Inu je čas začít!