neděle, prosince 14, 2008

btw ...kladno ? ,chladno ! ... jinak všechno dobrý

..někdy mi prostě vynechává mozek,zkratuje mi,máčkám tlačítko ryfleše,nenaskakuje...
jasně ,zase se objevuje ta tendence svou kriplojdu zaměnit,svalit vinu na něco jinýho,vysoká absence v konečným ročníku prostě není rozumná,dělání věcí na poslední chvíli a dlabání na práci,nezodpovědnost se projevuje,
náladosvost,
nechutnost setrvávat v rutině,
touha po zimním spánku...

tak trochu pozitiva
zaskočila jsem v buderusu na recepci,firma co vyrábí kotle,solární panely dodává ap.fajn zas absence ve škole,za to dva táci na kontě.Dvanáct hodin nekouření,dernisáž v meet factory se zajímovou mlhotavou stěnou a následná kalba do devíti do rána.
Rozebírali jsme lisabonskou smlouvu,Martin se pochlubil neschopnosti benešovských policajtů,když hlasil tam ztrátu dokladů.ňákej tatík mu tam dohazoval tamější blondýnu a měl předsudky vůči pražákům.
škote možnost bydlet v Irsku u Anči s Kironem padla,pozorhlídnu se jinam teda.
mno zase jsem naštvala lidi z brigády balení dárku.Malý makak co mi seděl na rameni podpořil mou myšlenku tam nejít.
ouky douky,jdu tam zejtra na pohovor,tak snad budu v literární kavárně pracovat.Jo o to fakt stojím.Možnost potkat nový lidi,cvičit angličtinu a mít praxi na baru,se bude hodit,až vycestuju.

http://www.goveg.cz/otevrioci/fotogalerie.jsp?section=mikulov2008&reload=true

tenhle link mě rozsekal,
lidi jsou fakt svině,bestiální vraždy,si v tom libujou?Proč si myslí,že zvířata necítí bolest?Jsme tak bezohlední.
Páčí se mi myšlenka Kundery,že morálnost člověka se odvíjí od jeho vztahu vůči zvířatům a v tomto stavu jsme jako lidstvo fakt zklamalo...Einstein zase řek něco ve smyslu,že jediné co může zachránit,udržet život na planetě,kladný vývoj je vegetariánství.
Co z toho maj ty Asiati,když vždycky ku příležitosti novýho roku podříznou několik desítek delfínů a nechaj je pomalu vykrvácet.Ohavnost všech těch jatek...dneska jsem fakt neměla chuť si dávat knédlo ,zélo vepřo..jíst maso,za tu cenu...jasně sníst zvířátko,co si poklidně žilo na farmě,dostalo se mu vlídnuho zacházení,pak odešlo celkem důstojně,tak jen v tomhle případě konzumace...
zase začne masová poprava kaprů.Krev v ulicích ,smrad a mučení nebohých ryb.Nikdy jsem kapra nejedla.Kecám před lety jsem ho ochutnala,stejně mi nechutná,rybí polévky mám rok od roku míň a tenhle rok si ji nedám.Proč taky?

V ulicích probíhali demonstrace,v Řecku za smrt 15letýho klučiny,co jej zastřelil poliš,následovaly protesty,různě po Evropě.Teda jako nerozumím tomu,proč ty rádikálové rozmátí někomu jinýmu výlohy,auta a podobně,to že jdou proti polišům ješte pochopim,ale ničit majetek druhým je hnus.Jak by bylo jim...neuměj se vcítit.
Jinak jsou mi věru sympatické anarchistické ideje.To že ctí svobodu,induvidualitu člověka ,hledí kriticky na mocnáře a když se jim něco nelíbí ,tak projeví jasně svůj nesouhlas.V tomhle jim fandim.Jen to propadání davu do násilnosti je zbytečný.

jsem shlídla ob.judo...
šílenost na Praze 1 se nikoho neptali na názor,že vystaví tam nocou budovu,prý kvůli školní tělocvičně ,bytům pro socialně slabé...hihi,do novýho domu,daj tyhle případy,to je vtip,je jasný ,že to bude zase pro zajmy,někoho bohatýho...Lidi protestovali,stejnak ty stromy vykáceli a bude se stavět, za vaše peníze postavime něco,co nikdo nechce,teda až na nás,vládnoucí eliju...jelita jedna!

a pak ČD diskriminujou vozíčkáře,hanba na ně.Když chce invalida jet vlakem ,musí se předobjednat,by měli připravenou plošinu,nezdržovali tak moc.Za to zaplatí 600,proč jako?prý z těch dvou důvodu,že zdržujou a tak.Přitom ty plošiny tam koulikrát nejsou,takže vozíčkáře dostávaj z vlaku lidi co tam jsou,taká manipulace ruční může porušit vozík,i osobu na ni sedící.Navíc ,když je jich víc,tak cestujou v zavazadlovým prostoru.Kde to jsme ? to je náka úcta k člověku?

Žádné komentáře: