sobota, prosince 20, 2008

we wish you a reggae chrismas and a reggae new year:)))

Možná ho ani nehledám to kouzlo z dětství ,natěšenost, jež se kamsi vytratila.Možná i to dětcko ve mně zabloudilo,nasadilo vážnou tvář dospělosti a zapomnělo radovat se z maličkostí.Pár let už je to ,co tenhle svátek vnímám jako masové blbnutí lidí,utrácení peněz ve velkém , naděje ,že udělám radost svým milovaným, podléhání stresu, přípravám běhání jak na páse s nápěvkem koled.
Dnes jsem objevila ve vaně kapra.Je krásný,skvělá stavba těla.Připouštím mu vodu, hladím ho, přichází ta dětcká naivita,že kladnou energii ze mě to zvíře vycítí.Nevím, jak dlouho tam zůstane,než ho táta rozkuchá.Je ve znamení ryb a každý rok tak potažmo přeneseně kuchá sám sebe.Je to malý rituál očisty.Já tohle nesnáším,ale marná snaha tradici zvrátit,v naší rodině nezdaří se.
Hledám.
Jako bych byla na poušti,vybavuje se mi Malý princ,hledím do hvězd,přičichám k růži a hlavou se mi nese citát,že vše podstatné je očím ukryto,uchopit můžeme jen srdcem.
Poštěstí se a do tváří se loudá vtiskout úsměv.Srdce se rozbuší, rozhřívá všechny přítomné, páč vědí ,že je to jediněčný okamžik si říct ,jsme tu ,jako rodina,všichni jiní,přece důležitá/ý jeden pro druhého.Dárek je symbolika jen těch pár slov,co šeptájí, má tě rád/a.
Proto chci zapomenout na kolotoč bláznoství ,co Vánoce provazí,zatančit si v padajích vločkách sněhu a užít si s Vámi,mí drazí, pár krásných chvil, konečně nikdy jeden neví,není-li to naposled...

Žádné komentáře: