pondělí, ledna 28, 2008

Modlitba - 29.1.2005

Miluji život a jsem v podstatě šťastný člověk a Tobě
Bože děkuji Ti,že jsi mi vstoupil do života,
rozzářil jej a naplnil.
Děkuji Ti za úspěch a šťastnou existenci všech bytostí,
děkuji Ti za rodinu a přátele,
děkuji za Tvorbu, za část Tebe ,jež mě naplňuje a tvoří čin.
Děkuji Ti za myšlení a lásku,
děkuji Ti za Tvou ruku,jež mě zrodila a vede.
Děkuji Ti ,buď štastný navěky…

Tuhletu modlitbu, jsem si spontánně napsala jednoho dne,krátce poté ,co jsem zjistila,že jsem přijatá na střední výtvarnou školu.Cítila jsem potřebu té nejvyšší energii poděkovat,že jsem konečně mohla vypadnout ze soukromý školy – lycea – kde mě to tak psychicky vyčerpávalo.Ale všechno špatný je k něčemu dobrý.to za mě mluví zkušenost.Díky lyceu jsem objevila svou cestu,možná životní, minimálně takovou, po které chci po nějakou dobu kráčet,běhat ,lítat si a třeba i klopýtat,ale rozhodně už nepadat na hubu – toho jsem si užila dost…

Žádné komentáře: