čtvrtek, února 14, 2008

Sbohem Oto

Tuhle zprávu jsem opravdu nechtěla kdy slyšet.Jeden moc pohodovej,chytrej a nadanej človíček,co miloval Johnyho Cashe už není mezi námi.Odešel v pondělí po asi roce spánku v kómatu.Stala se mu nehoda,měl úraz hlavy krátce poté, co dodělal vysokou školu,chtěl se ženit.
Viděla jsem jej jednou,když jsem šli tehdá na bowling a bohužel to milé setkání nočního tahu až do rána,bylo jediné,které jsem si mohli užít.
A já děkuju,že jsem mohla Otu poznat.
Jak je to hrozné, když umírají mladí.
Ještě tak dlouho spal,to jeho nedobrovolné snění muselo být trzní všech jeho blízkých i jeho samotného.
Zítra má pohřeb.A mě sakra mrzí ,že naše další setkání se bude konat na hřbitově.
Doufala jsem a chtěla věřit,.že se probudí...
Tak se Oto měj tam nahoře moc fajn a až budeš sedět na tom mráčku nebeským a koukat se dolů zpět na nás na Zem,už tě vidím,jak si broukáš Johnyho Cashe a mile se na nás usmíváš...
Buď s Bohem.

A kde sakra je ten bůh, nechává umírat skvělý lidi a lidský bestie si žijou dál.Možná nám chybí dostatek víry.Anebo má člověk určitej čas a skutky ,co by měl plnit a když je zhatí, je potrestán, krádeží jeho času života..Melu.Chtěla jsem jen podotknout,že mě ta smrt mrzí. A jak se vše někdy tváří a jeví nespravedlivý či zbytečný...

Žádné komentáře: