čtvrtek, března 06, 2008

Ztráta měsce vedla do Shadow,kde lítaly atomy i salvy smíchu

Takže taky něco veselýho.Když jsem vylezli zdrcení z dokumentu HLUBOKÉ TICHO, šli jsem na raut,abysme taky přišli na jiný myšlenky.Ráj pro chuťové buňky:-))
Byli jsme domluvený ,že se nějak pozdějc v noci sejdem s Aničko, s Kironem a Martym. Tenhle česko-irský pár se chystal vrátit do Irska,takže jsme šli všici na pivko...
Cestou z Jednoho světa ,jsem si vyndala měšec s temperami z tašky přes rameno,abych si ulehčila,krátce potom jsem se svezli přes most legií na Újezd,kde jsem ten měsec asi s 30 barvama nechala.Hold za blbost se platí.
Nicméně v Shadow byla zábava:-)
Nejdřív jsme debatili o hrůzách co sme kdy shlídli v dokumentech, pak Anička ozebírala teorii o atomech, a přitom všem teplo pivko a víno proudem a ten náš dýchánek skončil v 5 ráno..
Hlávní aktéři dýchánku, mé milované osůbky:
Anička , Evička , Kiron (Cirián snad se to tak irsky píše),
pak Martínek, Marty a milý jistý Vojta, kterýho jsem viděla
toho dne poprvé.









Žádné komentáře: