pondělí, března 31, 2008

Sobota

Všechno má svůj začátek,a tahle sobota žačala pátkem,kdy jsem po práci na Andělu,kde jsme pobíhali jakožto pracovníci face to face pro unicef,šli na pivko do Shadow. Z Andělu jsme odcházeli za fanatických nápěvů jednoho Ježíšomaniaka se svou oddanou přítelkyní, která působila jako odvyklá narkomanka,lákala hloupé a slepé nevěřící k víře v Krista svým křikem s neustále se opakujím nápěvem jejich melodii, ve stylu Jeď s Ježísem naplno a Ježíš Tě miluje atd.
Naše milovaná hospůdka ale měla z technických důvodu zavřeno,tak jsme zapadli do jejího azylu- shadow- azyl.Po chvíli dorazila Evka s novými hadříky,který ji slušily a pak ješte Jan dorazil :-) (Když už zmiňuju ,kdo tam byl, tak zahlídla jsem i Peruánce Davida a Josefa)
Marty s Evkou nás opustili a poté ,co jsem Janovi vymluvila díru do hlavy,jsme jeli k němu,bylo to nějak z rána kolem 3 hodiny.
Bydlí v takovým pěkným baráčku s kamarády.A má prostorný pokoj s velkým oknem uprostřed,což je ideální.Komický mi přijde,že zastavka busu v onom Kačerově je TEMPO, což je zkratka nějakýho výzkumnýho centra , a právě Jan s jeho přáteli jsou dj´s. Příznačný.
Dostalo se mi milého pohostění a taky rozšíření hudebních obzorů...
Šli jsme spát asi v 7 hodin a spali,bo já spala tak 3 hoď ky a kol druhý jsem vyrazila na apartmá pomoci mámě s mytím oken.Tam jsem přišla kolem 3 pm.Skončili jsme někdy kolem deváty,propásla jsem koncert Adama. A byla sakra ráda doma ve svým letišti.
...se mi poté ,co jsem se vrátila v sobotu večer domu,zdálo, že mi zemřel otec.Jsem se probudila vzlykaním,zase usla a sen pokračoval tím,jak jsem se s jeho smrti vyrovnávala.Nebylo to přijemný.Když mi bylo asi 12,tak se mi zdálo něco podobnýho.Celej tenhle sen byl ovlivněl událostí toho dne,kdy 2 ženy,co jim setra dělala nechty,měli jít překarkovat svá auta,která bránila příjezdu sanitky k sousedovi. Ten dostal infarkt,manželka mu vytáhla jazyk a zuby,ale on nedýchal.Tak šla za sestrou,by mohla přeparkovat ,že sanita je na cestě. Na štěstí bo shodou okolností ty dvě ženy ,co byly u segry,byly zdravotní sestry.Takže mu provedly srdeční masáž a umělý dýchání.A sanita,co přijela 25 minut po jejím zavoláním (protože se zdržela na šraňkách z cesty z jejakýho zapadákova,namísto by jela z Motola,který je blíž) jej pak stabilizovala.Takže kdyby zdr. sestry spatně neparkovaly ,soused by umřel. Bo to můžu uplně přehnat a pět chválu na umělý nechty a ženskou marnivost:-)))

Žádné komentáře: