úterý, dubna 08, 2008

fuzzy18 - ne-e fuzzy 27

Představuji Vám fuzzyho,
mého kámoše, který nedávno oslavil 27 narozeniny.(VŠECHNO NEJLEPŠÍ)

Tahle fotka není z toho večera,za to z shadow,mé oblíbené knajpy.

On slavil v lalibela,kde měl pozvaný djs a měla tam taky probíhat má vernisáž,ale nebyla.Což mě zas tak nemrzí.Dostala jsem kulturní tipy na četbu a filmy a s Evkou jsme řádily při fotbalků:-)
Byl to fajn večer , až na to mé kraplání,který se prý tak páčilo Evce,ale ona byla patrně jediná ,komu se to zamlouvalo.
Chraplat jsem začala po jedné láhvi vínka a pívu, co jsem vystoupila z tramvaje,kde náhle stál Dušan. Kolega -šéfík fuzzyho říkal ,že to byla prý srdcová zalěžitost,ta má změna hlasu:-)

no tak nic, chytře jsem si tu fotku stáhla do aktovky, z který se mi nedaří ji dostat ven..
chyba je napravena:-)))

Žádné komentáře: