pondělí, dubna 21, 2008

takže kde začít...na konci.

takže kde začít...na konci.
ne ja nic nevim ,akorat to ,že teď pojedu domů,.....mám chuť si něco nakreslit bo vyfotit.Nějak kreativně zahnat chmury.Večer mám jit do wakaty,ale nevim,jestli mi to můj stud z třetího oka na čele dovolí.Ale mohla bych se rozptýlit.(do ¨éteru" -super rozptyl z letadla)...:)
Nějak mě to překvapivě vzalo...Ten Dušanův nezájem.Ale asi mi to patří,vždyť jsem se k němu taky nechovala nejlíp.
.........háhá ted zním jak zbitá žena ,co si manželovu agresy ještě vyčítá...
Příští schůzka má být na začátku května,že to prý nespěchá.Hm.
Asi ne ,no.Já se doprošovat nechci a nemínim.Ale sakra mě to sere.Připadám si jak vojebanej pytel,kterej se jen tak odhodí a řekne mne to nesuri.
Fajn.ve svý hlavě se taky nevyznám.Ale nechci hned s někým skákat do postele bez citu.A když ty city začínám pociťovat,tak se dozvim,že na tom nezáleží.
Třeba je to zvláštní způsob zčátku vztahu ,rozejit se na začátku.Ale co to plácám,sama jsem říkala na začátku ,že se nechci hned svázat.Tak mi tahle věta byla vrácena....a stejně jsme spolu nechodili.Jen se příležitostně oddávali vášni:-)))
Měla bych přestat být naivní a nesnažit se tam,kde to patrně nemá smysl....Tohle celý zní jak bravíčka, téma ,problémy s láskou:-))

Žádné komentáře: