čtvrtek, června 05, 2008

staronová






Táááák a je to tady!Jaro začalo,spíš je v plným proudu a já si pluju,ve mně se city vlní,hormony mi oblbují hlavu, vše stromy,keře-rostlinky krásně voní,slunce dobijí jak jen nejlíp ono umí a já začínám zase kvést. (mé opětovné třetí oko též - ksakru)
Optimismus.To je to slovo.
Co se změnilo od mého posledního psaní sem?
Všechno a nic!
Mému flákání musim dát útrum už mě to netankuje,i když válení si šunek na pražských trávnících tomu neodolám.Začíná mi praxe 12.5. bude to ve studiu Tomova bráchy,Dana, kluka ze základky,tak jsem napjatá,jaký to bude.Respektive až 17.5., na čemž jsme se domluvili dnes.Práce mě doběhla.Zítra jdu makat.Opět balit dárky,což budu tradičně střídat s unicefem.Posledně když jsem byla v unicefu,tak jsme zachraňovali ptáče a pak mi ségra sdělila smskou ,že Goldie zemřela, na 1.máje.

Celkem pech ,že se narodila na valentýna a umřela na 1.máje,takhle bude mít ségra spojený svátky zamilovaných s Goldie.Co mě na tom sere je zanedbaná péče veterinářky.Chybná diagnóza údajně nemocných ledvin ji stála život.Páč měla zanět dělohy a následnou otravu krve.
Z jinýho soudku.mmt jdu kouřit.Do kuchyně…tohle je stejně bezpředmětný sem psát,páč v době publikace tomu tak už nebude.Za máti ,která teď přiběhla do pokoje mi říct skvělou novinu, že ji volala její bývalá spolužačka ze základky z Kanady,by jí řekla ,že bude se konat třídní srazJ)))Jsem viděla máti po dlouhý době se opravdu radovat.Jinak se částo tváří takhle.
Sem se viděla s Kryštofem,celkem zajimavý mladík,co nemá rád agresivní turisty,modely chování ,i když si utváří svůj vlastní,parleruje fransé a plánuje si menší skvót v Holandsku po maturitě,což je tenhle rok a taky sází stromky:-P













Do Holandu se chystá i Jan,když jsem ho viděla posledně v Symbióze,tak mu to moc slušelo,jelikož si ztmavil vlasy a nechal narůst nepatrnou bradku.Vypadá teď víc mužnějiJ))
Jsem zmiňovala ty hormony ,co? Tak u těhlech se mnou fakt mlatí.Bych se u toho druhého měla víc osmělit,jelikož mi příjde ,že jsem se až moc kontrolovala posledně a nic moc zajímavýho ze mě nevylezlo.A nechápu ten dlouhý mlčenlivý nástup.Jsem to ale élitoJ
Zmiňoval se o festu v Polsku,kde mimo dalších budou chemičtí bratři a masive attack.Lupen je za 1700 ale to snad dám,určitě.
V té čajovně prodává Max mimochodem, to je týpek ,kterýho jsme s Evkou sledovali ,když jsme byly pubertální děvčátka a prodává tam pěkný čajový servisy a tabáček do vodnic.Dorazil tam i vodnář Dan,pohodobý kluk,co mi v několika směrem připomínal Mikuláše,ale nekoktal.Určitě tam zajdu zas.
Mikuláše jsem viděla na čarodky,předvedl nám plivání ohně.Stěhuje se a maká ve špitálu.Lukáš se taky přestěhoval,celkem fajn byt na Rajský zahradě.A Terka má též pěkný interiér,ve kterém jsme po mém příchodu ze symbiózy ,jako tři správný zkušený ženský rozebíraly mimo jiné chlapi a sex,doktory,libosti,nelibosti,trapasy atd atd. Bylo to fajné.Holky vřelé díky a dáme repeté.Ale příště v kozačkách a všechny třiJ))









Návrácení optimismu mi nejen zlepšuje náladu,ale nechává pokračovat tu regeneraci.Takže ženská jedna do toho a změn se…
Dnes je neděle.Mám po prodlouženým víkendu, který mi začal už ve středu.Jsem šla do botanický zahrady.Chci mít taky krásnou zahradu.Nejlepší byl tenhle pes.Ten jeho žalostný zájem o kořist,na kterou nemohl…
A pak jsem se tři dny přesouvala různě po Praze s šíšou a taškou s Marilyn,trochu jak bezdyš.A pokud to nebude fakt nezbydně nutný tak nesložím hlavu u Martyho, protože mě zase vošmatával.Copak jsem kus hadru bez duše a své vůle, že si o mě může votírat kdosi ruce ,když se mu zlíbí?To mě fakt uráží ,když si nedá říct,nevnímá NE NE NE a pak dělá jakoby nic a ani se neomluví.Taky to dopadlo tak ,že jsme se u Lukáše při hře pivnice pěkně zhádali.Ale o kravině.- tedy o pravidlech hry ,kde se připletlo jeho –neskákej mi do řeči atd.
Těším se na portishead až se stáhnou…juchůůůů.
Štěstěna mi dnes lehce přála a ze Sobína jsem jela stopem.A taky jsem se asi 4 hodky průběžně opalovali s Evičkou na balkoně.Dostala jsem pozvání od Dana na kávu,kterou jsem z finančních důvodů odmítla.A mě odmítl pro změnu Honza.Má zpráva proběhla bez zpětné reakce, žel.Snad příště…
Vyhodila jsem pár lidí z klanu a přijala vysokoškolského učitele jakožto admina do klanu.Celkem fajný pokec jsme spolu vedli.
Taky jsem po delší době si psala s Dušanem.Má se upracovaně ,ale dobře.Dnes je den matek a já pro máti nic nemám,ale něco si vymyslim a dám ji to jindy.
Dnešek byl významný pro Oldřicha nechal se biřmovat.A na silnici mezi Hostivicí a Jenčem přepadli Asiata lupiči jakožto fízlové a skoro mu vzali 200 000.Už po druhý ,před pár měsíci to bylo 2,5 mega.V tom bude nějaký ten háček.
Tatík příští týden jede do Norska a já mu půjčím fotoaparát,tak doufám, že mi ho tam nehodí do moře jako návnadu rybámJ a něco pěknýho nafotí a já tak nepříjdu o zajímavý motivy.Tak je budu rychlokreslit.Pořebuju sehnat někde 3 modely na půlfiguru.Pak taky dodělat konečně ten poutač a jiný zákázky do školy,mno je jich hodně.
No a začnu se učit francouzsky…
Propásla jsem sešlost v Hořovicích – setkání mladých tvůrců,nevyhrála jsem ani za básně ani za losy.Ale přiští rok jim vytřu zrakJ)))Tak a věřim to bude to poslední co jsem zase jednou propásla.
Jdu vybrat fota co sem vložím… 11.05.2008 Jeneč

Žádné komentáře: