pondělí, června 23, 2008

Drahé a drazí,díky Vám

psáno 21. a 22. června léta páně 2008

Chci poděkovat Vám všem, drazí přátelé,co je na Vás spolehnutí…
Jse m po hektickém týdnu chtěla vypadnout do přírody,nejlépe někam k vodě.bych si i zaplavala a tak si pomohla zádům.Když jsem se domlouvala s Kryštofem ohledně sítotisku, zmínil se, že je na své chalupě u Český Skalice, že jsou tam třešně a já si vzpomněla na tu obří vodní nádrž Rozkoš ,kde jsme byli loni na plenéru.No a místo bylo jasný.
Sháněla jsem hned,kdo by tam se mnou zajel a udělal si fajný až čuprádský víkend. Skór celý seznam z telefonu a ani jeden.A když zájem tak jen příslib a nulový zakončení.
Ale fakt díky.Přivedlo mě to ke změně.Ostatně na změnu poukazovaly i mé věštící karty,s kterýma se radím.Dokoplo mě to k ačnosti.Sbalila jsem desky A2,vináro,barvy,spacák a vyrazila jsem do sv.Jana pod Skalou.Tam jsem kdysi byla taky na plenéru,je to tam fakt krásný.Příroda! A spirituálně to zde dýše:-)))
Vyrazila jsem pochodem z Jenče na Zličín, kde jsem si počkala a právě teď jsem na cestě tam.Čuprácká cena autobusu 11 korun českých.A ta zeleň, už se na ni,na ty jehličnatý lesy, jukám z okénka busu a nemůžu se dočkat až vystoupím na vrchol skály a pokusím se tu krásu zachytit.
Rozhodnutí pokračuje a to ,že na Vás mé drahé a mí drazí kašlu!
Ne, dělám si prdel.I kdybych chtěla ,nevykašlu se na Vás,páč Vás mám v srdci ,Vy volovéJ)))
Vystupuju.Sem tu.Krása!
Víno je otevřený a já sedím u potůčku, hledím na uchvatný skalní motiv s budovami v popředí a z místní hospůdky doléhá koncert,že by country blues? Ale mě v uších zní „Vagína,Penelope Carla Vera….“ od timudej.Jdu tvořit…

Jsem zpět,čekám na autobus do Jenče.Tak se válím na trávě a píšu tohle.
Joop;-))),jsem udělala krok a rozjel se zábavný kolotoč.
Poté co jsem domalovala ten skalní motiv akvarelem,začalo se stmívat a já se rozhodla vystoupat na onu horu a přespat pod širím nebem blízko,tak blízko k nebi, v téhle bohem protknuté obci.
Šla jsem ke kostelu,juknou se na léčivý pramen.Zeptala jsem se kouřícího mladíka,neví-li kudy nahoru.Požádala jsem o přisednutí.Celkem fajný týpek.Povídal ,že je tam se spolužáky nahoře v kapli a hrají sociálně-psycho hry a u toho kalí,chci-li se k nim přidat.Tedy šla jsem.
Toho večera měli naplánovanou bojovku a takou bojovku jsem ještě nezažila.
Šlo o rádoby záchranu lidstva.První úkol: za 2 pusy vyzvednout 2 vejce v tamní hospodě. Musely je dát slečny,kluci naléhali ,tak jsme šly.Měli jsme vejce a ta se měla donést po žluté k Berounce.Jenže jsme zbloudili a na to místo jsme šli pár hodin.O půlnoci skvadra pohodových a nakalených lidí.Bylo nás asi 7-9,teď nevím.Dorazili jsme k řece a úkol č.2 zněl : Přebrodit!prý voda po kolena J)Tak jsem měla durch kalhoty .Všichni mokrý!Ale vzrůšo to bylo,ustát proud a vzájemně si pomáhat.Pak Drobek ,bo jak jí říkají, prohlásila , že další úkol jest na řadě, že odměnou možná bude hulení od Slováků,co opodál bubnovali a kempovali. Já jí na to,že na další úkol se ji vyseru.Ale pohoda,lezlo se na skálu,což mě baví. Všichni se pokochali mýma odhalenýma nohama.Měla jsem šaty.
Zapomněla jsem zmínit ,že jsme ještě před brodem šňupli lajnu s Maxem.Obavy jsem měla,ale dobrý.Přišlo mi, jak kdyby to vůbec nepůsobilo a přitom asi jo.Druhý den lehká bolest sanicJAle nemluvila jsem jako perníkářka,tedy aspoň doufám.Climbing passed a my se odebrali do kláštera ,kde byly mé věci.Přespala jsem u otevřeného okna, odkud bylo skyšet pramene zázračné vody.Jestli se ten stav dal nazvat spánkem,tak jsem spala 2-3 hoďky a vyrazila jsem po snídani a hygieně ven.
Chvíli jsem ,no 1-2 hod.,klábosila s Terezou a přiměla ji taky kreslit.Motiv kostela u hřbitova.Ona šla na oběd a já do hospy na polévku, pak zčekovala jsem v kolik jede bus a vyrazila pro cigárka a zaplavat si v Berounce.Cíčka v tom Hostímě neměli, a tak mi dala ta milá paní slevu na icetea.
Koupání supr!Ve středu řeky silný proud , který mě unášel,až jsem pocítila na chvíli obavu, že nedoplavu ke břehu.Skvělý –sledovat vážky z těsné blízkosti.Fascinující jak létají propojeni ve dvou,bo nevím , jestli je to biologický standart ?
Nakreslila jsem motiv skal, asi to bylo to český Srbsko.Avšak je nutné ty tři kresby dodělat,jsou to jen hrubé náčrty.
Vrátila jsem se do sv.Jána.Cestou jsem proti pravidlům,páč to je chráněnná krajinná oblast,utrhla rozkošnou fialovou květinu podobajicí se zvonku.A uvnitř ? …překvápko,jež jsem objevila pozdějc- byl to šnek –malá ulitka.Vezu si jej jako vzpomínku bo jako dárek.
Páč já lačná byla po kuřivu,hledala jsem bistro,kde je měli prodávat.Štěstěna stála na mé straně,jelikož jsem koupila poslední kus.Zapla jsem vybitý mobil – 3 hovory od máti a sester (vysvětlím záhy) a taky nabídka imtimní od Maxe.Asi zkusil řídit se mým novým mottem,se vším ven!Nedlouho po přečtění stáli u stolu,Max a Terez.Neregovala jsem na sms.Sviňucha jedna jsem jej nechala v nejistotě.Proběhlo pivo malé po jablkodžusu a jeli jsme každý dom.
Cestou na Zličín křičelo celou dobu miminko,spíš batole.Všicni trpělivě naslouchali kritickému zpěvu.Rodiče se nesnažili jej uklidnit.Trochu jsem si pospala.A pak navázalo ,po rozloučení , to ,co jsem psala na začátku návratu.Bylo to čuprácký.Mám to ale štěstí na skvělá setkání!
Jej…ještě jsem dostala tak trochu pomatenou :-) vzkazku na papíře od Terez.Pozitivní rady,motta atd.Ale lehce bláznivé.No což všichni jsme blázni,jen já letadlo…J
Jsem špinavá,jak kouknu na své ruce, působí,jak kdybych je špoupla do trouby.Kručí mi v břiše,taky mám pírové divno v krku,mám hlad,klepe se mi levá ruka a za moment už budu v Jenči.Ksakru,staví Ve vilkách.Nu což promenáda navíc mi vůbec nevadí.
Ale do sv.Jána budu jezdit pravidelně,dokud mé kresby a malby nebudou vypadat k světu.Cena busu laciná a příroda tak nádherná, uklidňující ,svěží, čistá , taká nabíječka mé duše.:-)))
Mám plán na zitřek,ale uvidím ,co na to On napíše.Se uvidí…:-)))


Právě než jsem vyrazila volala jsem Zdeňuli, že se za ní stavím.Zítra má svátek.Takže Vše nej,sestřičko.A promiň mi ten stres.A že ji do 21 hod zavolám ,jestli dorazim toho večera,bo následují dopoledne.Jenže tam není signál a vybil se mi mobil.Takže rodinka hysterická, jestli vůbec žiju atd.Jo jo jsem lama,řikala jsem si ,že ji zavolám,ale pak bylo už po devátý a já ji nechtěla volat po domluveným čase.

Chci mu požehnat na tom duchovním plácku.Mušle pro spravného poutníka, květinu pro něhu domova a srdce, s ulitkou, by bytosti milované opatroval v srdci.Pokřižovat jej léčivým pramenem a políbit…

Naši se vrátili z výletu do Strakonic,byli tam jestě s Barbuškou.Takže to vypadá ,že si pár věcí ujasnili,bo ne.. ,nicméně spolu zase mluví.Nedávno právě zažívali takou manželskou krizi.Páč tatík po návratu z Norska má pozitivní náladu a trouchu se z něj stává poustevník a vedle toho máti,která si navykla na zatrpklost a pocit ,že to čeho si užívají ostatní,si ona nemůže dovolit.Přitom je to žena,která by měla být hrdá na spostu svých vlastností.Je to správná ženská.A tatík zas správný chlapík.

Chtěla jsem se zítra vyhnout škole,páč máme jen dvouhodinovku tv a pak dějiny.Jenže tam musím,páč jsem se domluvila s Krišpínem,že budu na icq.
Dělám si hranolky a poslouchám meditativní hudbu.Já žiju a kvetu ,jůchůJ)) a teď tím nemyslím žádný jebíky na tvářích.Mám dost opálené ruce a záda.
A když jsem chtěla sestoupit k břehům Berounky,tak jsem narazila na mrtvou úžovku.Kdybych měla funkční fotoaparát,tak bych ji už tady prezentovala.Pak mě napadlo si ji vzít a naložit do formaldelyhu.Ale netučím ,kde bych jej sehnala a taky jak bych ji převezla.

Žádné komentáře: