pondělí, června 23, 2008

jeden básník Lucien.Zajímavý týpek ve znamení tygra...,jen škoda, že jsem se zdráhala mluvit s ním anglicky,takže se naše cesty rozešly...
společné foto Martiny a Martina, ti dva už si žel moc nerozumí...možná za to může mistá Paroubek:-))))

Martiny zasněný výraz a mezi ňadry ji číhá mistr:-) Paroubek


když jsem byla loni s unicef v Olomouci ,tak jsem se tam seznámila s moc fajnýma lidma a noc byla douhá.Díky kuci...a slečno:-)))



tohle byla taká fajná slečna,celkem otevřená..spontánní:-)




šuby duby Amerika.Tam jsem byla loni prákrát,uchvatné,voda ledová za to s raky:-)





to jsme jednou takhle byli v Itálii:-)))














aaaa trocha té hrdosti na krásnou 4eskou zem:-) dílo od jisté autorky ,které už nevím její jméno.Tohle bych chtěla umět. ....sladká Žofinka nakonec.Už tedy není mezi námi ,loni o čarodkách mě opustila....










Žádné komentáře: