pondělí, června 23, 2008

hranolky -pokračovámí č.2

Jé a budem dělat divadlo s Martym a Mírou.Prý na to použijem nějaký ty mý prózičky. Sakra hranolky!Musim za nima…
Tak nevim Kryštofe,sice zbožňuješ hardcore,ale v Tobě se skrývá duše lyrika, když poslouchám ty Deva Premal,…nenapadá mě nic jiného:-)

Ta majonéza je trochu divná.Hranolky suchý z tý trouby,ale nereším to víc,páč mi chutná:-)
Tajné slunce svítí své melodie fajné :-) Dudy jsou dobré.A jejich zarytý fanoušek tampón Kotex jak vyjetej technař jebe bedny.-je zastrčen v té díře:-ůůůů( J že se nestidí ti dva takhle si to rozdávat na mém stole.ccc…
....no ale když ji miluješ není co řešit. A Babynka žebrá hranolku a já neodolám ji.Dělíme se skoro o vše.
Krom partnerů.
Fuj teď jsem měla haluz….dopapáno mám,sprchu si dám a alou na kutě.-) Ale po dobrem jídle dobrá cigaretka,…oh no it is almost midnight.Ghosts come close from darkness,i am afraid of.Help me…

Žádné komentáře: