pondělí, června 23, 2008

sms -pokračovaní 3

Na mámin mobil přišla sms:
….sem byl v haluznim stavu,sem cejtil uplne mocny navaly energie do pera a hroznou chut tak sem to proste skusil….

Hihihihi, představte si ten výraz mý matky ,když si tohle předčte a ví, že je to adresováno mě,její dceři,hned si k tomu domyslela,že s někým spím a jí by taká sms urazila...tady je jen vyňatek a mami pro sychra nespím s ním!Matka jako vždy přehání a už mě viděla jako nějakou kurvičku….no je vidět ,že jsme jiné. Upozornění pro všechny, za své jméno píšu obvykle číslo mobilu, když nemám kredit,by mi odpovědi chodily na můj mobil.Každopádně dotyčný už ví,že se znovu nesplete:-))))

No nic jdu spát, ale tohle jsem si nemohla odříct sem nedát.Doufám,že tím neztrapňuji,beru to jako dorý vtipJ)))

Žádné komentáře: