středa, června 18, 2008

komise po xt3

Do dnešního dne mě probudila halucinace.Myslela jsem,že ten,kdo ležel na stejný posteli je úplně někdo jiný.Asi rozespalost bo zhmotněná představa.Každopádně i mluvil stejným hlasem.Taková záměna Kryštofa za Vojtěcha:-)...záhy dorazila zodpovědnost a fakt,že jsem zaspala a že dělám klauzury a taky komisionálky z dějin výtarné kultury...než jsem se dostala sem do Kobylis,to trvalo,cestou jsem dopovala hlavu zápisky z umění a snažila se uchovat informace...
No tak komisionálky mám za sebou a z původního za 1 na vysvědčení,mám teď za 3,čuprácky co? No dějou se horší věci.Třeba Evka dostla repec z propagace...Ale káká mě to! To mám teď horší výsledek jak ti,co na to kašlou celej rok, jenom kvůli mé nedochvilnosti a nezodpovědnosti,ups.
Musela jsem dodělat ty tašky na navrhovaní a vezu si domů práci,kterou jsem dnes neudělala při klauzurách.Kovačka zase naštvaná.Snad mi i ostatní nedaj N.By mě vzalo fakt.

Včerejšek
byl zvláštní.Měla jsem čupráckou náladičku.Možná z části kvůli TIMUDEJ, ale pohoda.Návrhy(co sem dělala předchozí den a kvuli tomu byla doma a nešla na žádnou schůzku) na klauzury se líbily a měla jsem vidinu skvělý práce rychlý ,no prostě že slunce svítí ,my žijem a mě je fajn ...
Měla jsem chuť na hranolky bo špagety a přání se splnilo a Janča s Klimentem ze školy mě pozvali na voběd do školní jídelny.Supr polívčička a ŠPAGETY!juchů.. skončili jsme na pivku...na zahrádce,odkud je výhled na bazén se zázračně zbarvenou modří chlorované vody.Hned ta touha si zaplavat.Půjdu až o víkendu ,bo prostě po celým tomhle martýrium.
Rozebírali jsme cighánskou muziku,xenofobii,předsudky,výmluvy k nicnedělání ,ženský ,chlapi atd. - samý babský řeči:-))) Pak jsem si poslechla Paint in Black,páč Kryšpín volal,kvůli srazu. Měla jsem si vyzvednout mp3, co jsem si u něj zapomněla.Zaskočili jsme na pivko do Aera,kde už seděla jedna milá slečna z nyxu,kterou jsem poprvý viděla na parukářce, když hráli fredoledo a klábosila jsem se sítotiskaři a pak s Tomášem...právě ona byla po tahu:-) s přáteli a vystavuje uvnitř kina fotografie.Fajné. Huba mi jela,to se ví pozitivně naladěna.Jen se mi nějak nedařilo rozpovídat Kryštofa :-( ....to jsou šilení ti smajlici:-)))... , kterýmu přišel jeho kamarád Jirka zaplést pár dredíků.Sympatickej člověk ,ten Jiřík, později mi vysvětloval,jak si podomáčku vyrobit lis na linoryt.I jeho slečna pak v XT3 byla fajná.Vedly se řeči o animaci a životě.
Celou tu dobu jsem se táhla s pytlem ,co v něm mám expozice na nábytek byla a taky že jsem ji zase přinesla zpět do školy,když jsem nakonec nespala doma.V XT3 jsem se zdržila asi zbtečně dlouho,i když zase nedohrála ta kapela,co tam hrála a furt sem měla nějakou naději v sobě ,že všechno bude fajn. .A navíc jsem se seznámila zase s někym novym,což je fajn, když už jsem byla pro jednoho nudná.Jiní to ocenili.Jak jsem přišli hráli franz ferdinand a byli paradoxně absolutně nevhodní k tý fakt žel mělkobřehý jednostranný komunikaci mě s Kryštofem.I muži májí své dny:-)))Pozdějc jak už to bývá zvykem u těhle dvou osob , jsme se každý bavili po svém.
Ujel mi vlak,takže jsem využila přespání.Jelo se s Vojtěchovi ještě s Tomášem a Kryštof měl dorazit.Musel za foggim by mu dal klíče ,byl z toho lehce zklíčený a pak nevím jaký měl (sem chtěla napsat ruce:-))) zbytek večera ,páč cesty naše se rozešly.
Vzali jsme to pěšky mezi hřbitovy až za tu spatu a dál kamsi ,kde kousek od pumpy stojí paneláky a v nich sem měla složit hlavu.Ráda omrkávám interiéry,ale tenhle mě moc nenadchnul.Jo taky jsem slyšela nějakej ten hard core i s klipem.
U Vojty jsme si dali segedýn,ale nebyl jako od maminky...Má roztomilý psy.A potom co jsem začala plkat cosi o mých růžových brýlích jsem usoudila ,že není vhodný to téma s ním řešit a radši jit spát.Padala na mě únava. No a zbytek tak nějak už znáte...


.....sedím teda u kompu ve škole tohle dopisuju a chystam se odejit....
Nechť je planeta štastná.

Žádné komentáře: