pátek, června 13, 2008

3 hodiny

Jsem na dnešek spala zhruba tři hodiny.Přes noc jsem pracovala na návrhu do školy.Trochu jsem experimentovala a celkem se pokus vydařil.Poté ,co jsem dostala další pravdivou výtku kvůli mému lajdáctví v tvořivosti,jsem se částečně probudila.
Zítra dělám klauzury z figury,tohle pro zmatené data píšu v předvečer onoho konání doma po návratu z posezení v Ještěrce u Ipáku.Jsem viděla Plechový bubínek a skvělej film.Humornej a surové zobrazení charakterů postav líčí i dobu druhý světový a její směsnost i hořkost,nenaplnění,osudy a náhody,atd,atd.
Jsem dočtla ženskou část kamasútry a celkem mě to pozitivně ovlivnilo.Na spousty věci hledím zase trochu jinak.
Chci vrátit čas,bych jednala jinak.Hlavou se mi honí K.K. oříšek,až to možná není zdrávo.A myslim ,že můžu poděkovat bohům ,že jsem ho potkala.Probudil ve mně vlastnosti lehce ukryté,oprášily se touhy,cíle,sny a prahnutí po naplnění.
Ono napsané o jeho neotevřenosti není zas tak pravdivé,mému vnímaní a činnům zabraňovala stydlivost a jisté obavy.Nezapomenu na výraz očí, rozkošný smích a ostrost rovných slov či povzbuzení k odvaze…Po pravdě po dlouhé době zážitek ,co stál za to. Radši toho nechám ,bo se rozplynu anebo začnu plakatJ)))))

Radši půjdu psát,čeká mě naročný víkend.
Zítra sešlost - konat se bude v shadow,kde Lukášek slaví své narození v přátelském kruhu.Předtím dvě povinnosti ,klauzury a školení giftisima i výplataJ,možná záskok ve wakatě.
A v sobotu,práce odpolední do 21:00,zmeškání muzejní noci pro další zastávku večera na oslavě Kryštofa a Týny v Matrixu.Nedělní celodenní práce,ale možná se pokusim ji zrušit.
Naposledy jsem se seznámila s Kryšpínovým kamarádem z Holandu, malý filozof a počínající šaman,co si plánuje svrhnout Holandskou vládu – demokracii a nastolit tak režim více diktrátorůNo následky jeho vůle a píle by mohly být zajimavé v budoucnu.Příjemný večerJ

Žádné komentáře: