úterý, července 15, 2008

Dnes se mi hlavou dost často opakovaly verše básně Dítě Sodomy.


Jsem dítě sodomy v sny marně zatoulané
Když požár zničení se nad vším rozlije
Hry Vášně miluji ,když v rudý záblesk vzplane
A kultů tajemných zbožňuji orgie
…………
Jsem zachmuřelý kněz ,jež v kobkách chrámu stinných
Mši tichou denně čte u Panny zázračné
By tichý zpovědních všech duší zatracených
Jich hříchův ukryl stín v žaláři duše své
… … … …
Jsem žena zhýřilá ,jež laká v ňadra skvělá
Zhýralce divoké a v plén jin dává klín
By při hrách divokých dech chroptíc zarážela
A mřela zdušená na horkém loži vin
.
… … … … úryvky z té básně od Jiřího Karáska ze Lvovic

tuhle poezii jsem se učila zpaměti v záměru prevence proti Alzhajmrovi,o čemž jsem se dočetla v jednom britským časopise,že je tahle činnost jedna z variant prevence…Už je tomu delší doba.
Včera byl den nezávislosti.Řekl nám to ,mě ,Martinovi a Lukášovi jeden Amík,když stál u svého otevřeného okna v Petřínský a já kluky přemluvila,abychom si s nim šli přiťuknout.Pili jsme vodku s juicem.Já jsem předtím byla v jedný knajpě na Žižkově,kde hrál Spoq.Bylo to tam fajn.
Věru den nezávislostiJ)))
Odpoledne jsme jeli na vyhlídku a brčko a mě napadlo několik motivů ,který si namaluju.
Ale rozpracuju si ty vize až zítra a až budou ,tak je tu zveřejním,bo spíš na mém druhém kari_korském blogspotu J.
Stalo se,při cestě z vyhlídky,že nějaký cizinci měli potíže s autem,přišel jeden za námi,když Lukas zastavil.Nejspíš Ital,bo Bulhar potřeboval,benzín,bo prachy.My že nemáme a on nám žačal cpt do rukou zlato.Mě se to nelíbilo,ale nicméně Marty od něj to zlato za 200 koupil ,cizinec prodělal,páč šperky mají punc,byl to prasten a náramek.Pak přišel dtruhej ,že potřebuje volat,ať mu za zlato prodá mobil,odjeli jsme.Divná situace…
5.7.2008

Žádné komentáře: