čtvrtek, července 24, 2008

má skvělá, ne nejlepší přítelkyně



vzpomínka na dětství na té fotografii je se svým bratrem Jeníkem;)

11 komentářů:

selfish fish řekl(a)...

Skoro bych zapomněla.... jak je to dlouho? Mám tam tlustší ksicht!!!
Začala sem dělat mimická cvičení :-D

No jooo... Ty seš takové moje duševní dvojče, takový milááášek ve světě zmatenejch nešťastníků ;-)

machepela řekl(a)...

...moc dlouho to není,tak půlrok třeba,můžu kouknout na datum té fotky.Mimická cvičení,to mi musíš předvést;)
...jéé jak toť libozvučné mému sluchu a duchu též;)

selfish fish řekl(a)...

no vidiš, jak mimická cvičení zabírají... a pak taky zabírá orální sex :-D

machepela řekl(a)...

...tak ten já zbožnuju moc,obzvláště naposledy uK. mi chutnal:)také lízátko,sátko pro dospělé holčičky;P
...diky za tip!

selfish fish řekl(a)...

no jasnáá :-D dycky pak máš pusu jak po vyjetý noci, kdy Tě taky bolí huba :-D

machepela řekl(a)...

to jo no.Se těším až ji zkusím za ryhlé jízdy kabrioletem:P

selfish fish řekl(a)...

proč kabrioletem? :-D

machepela řekl(a)...

no aby mi vítr čechral vlasy,bo jemu,páč já budu mít tu svou hlavu v jeho klíně,kde mi ji bude drtět rukou svou,takže ke mně se asi ten vítr éteru nedostane,za to vítr vášní učitě...

proč?
aby nás mohli vočumovat kolemjdoucí a projíždějící tiše závidět.
...třeba by se našel nějakej ten kryplík,co by volal cajty,že v autě slečna kouří mladýmu:-))):představa honičky autama ,jak z americkýho filmu.

selfish fish řekl(a)...

hmm... snad je si myslím... že to musí být nepohodlné..... už takhle se k tomu nerada ohybám, je mi pohodlnější být pod úrovní klína dotyčného... víš jako když si klekneš jke křeslu nebo posteli na zem, ale on je nahoře.... chtělo by to nějaké prostorné vozidlo :-D To je diskuze toto :-))

machepela řekl(a)...

no já nevím,kdo s tím orálnem sexuálním začal?
jo to jo musí z toho bolet pěkně za krkem...

selfish fish řekl(a)...

já nevim, kdo se toho tak chytl :-P