čtvrtek, července 24, 2008

recepční Veverková

...tak už jen necelá půlhodinka a končím dnes tu svou opětovnou 12 v práci. Je to tu fajn,celkem v pohodě kolegové, někdy se pokochám pěknými usměvavými pracovníky, zakoktám se u zahraničních hostů či uvádění lektorů angličtiny.
Stoupaj tu nároky,což se mi teda nelíbí ta myšlenka přepojení sem linky pro protikorupční a následné vyplňování jistého listu v excelu,štěstí je ,že šéfikovi se ta myšlenka zrovna tak moc nelíbí,takže se chystá to oddalovat ,co nejdýl to půjde.Zadal mi taky nějakou práci v excelu,kterou mi proplatí,takže proč ne...navíc už jen týden a zítřek a končím tu,zrovna,když už se tu zabydluju...
....jsem teď objednávala taxika;)...
včera jsem se tu cítila blbě,páč jsem měla neuvěřitelně mastnou hlavu,za to jsem se celkem vyspala páč jsem nikam po práci nešla.Jela domů,dala si koupel,dostala jsem halenku,s takým vystřihem,co mačka ňadra,ale zkusím to chvíli nosit.
Včera jsem si tu kreslila zvýrazňovači,celkem pěkný,to sem vložim pak,zítra... a taky jsem zjistila že fotí ten můj foťáček bez displaye...

3 komentáře:

selfish fish řekl(a)...

chuuuděra fotýsek :-(

machepela řekl(a)...

bulím,pláču ,naříkám nad ním a běduju nad sebou!Plakat přeci nad sebou nebudu!

selfish fish řekl(a)...

jako kdyby osud poručil a Ty ses vzepřela. Nechala jej opravit, leč ortel je jasný - mrzák bude!

:-(

no jo.. tak příští prázdniny můžeš vydělávat, abys jej nechala opravit bo na nový ;-)