středa, července 16, 2008

paranoidní strany

Co si myslite o radaru v Čechách?Ptá se Vás, nás někdo?Přijde mi, že lidi o tom mluví houževnatě nad pivkem,jak už to bývá zvykem v naší zemi.Rozčilují se ,hádají,přou ,nadávaj,vlastně nic neudělej,možná ani nemohou.Tak či onak ,ať už máte k radaru u nás a v Polsku pozitivní či negativní postoj, mě se to celý nelíbí.
Jsem v jádru pacifista,i když nechci tvrdit, že jím sem zcela,páč nerada o sobě tvrdím ,že náležím k té či oné skupině lidí,cítím se být individualistkou,to se ale zase někam řadim.Nechám to plavat....
Prostě se mi nelíbí,že někdo zbrojí,ať už to má mít kladný vliv na ochranu Evropy,jsem vnitřně proti.Necítím se být ohrožená,jelikož jsou státy ,kde nebezpečno číhá na lidi mnohem víc,třeba blízký východ.
Bojím se světového konfliktu,který se už teď rýsuje.Jedna velmoc se bojí druhé a naopak,či chce mít jedna navrh nad druhou, a podobný postoje.Snaží se tedy hájit každá tu svou stranu všemi prostředky.Logické.Ve svém strachu jsou paronoidní a vede to jen k nenáviti ,nátlaku, negaci,dohadům,nervům,nejistotám,lžím,bolu a umírání.která mění celosvětovou energii,zabarvuje ji do šeda,či černé.
Extra zbožní by očekávali konec světa,ale tomu nevěřím.Ještě není čas.
Prostě mě to sere,.sejří a kaká zároveň .Je mi blivno.Politika není pro mě.

Všíchni ti nahoře si hrajou svou zpropadenou hru o naše životy a budoucnost.Co se mi donáší za zprávy nechce se mi jim věřit.Že by hromádka lží,mazání medu kol huby,hrozby,vyhrušky z obou stran?....ať s tím jdou do háje,... bo né tam .Tam by jim bylo dobře,by jej zničili... ať jsou do prdele....

Být či nebýt? Bít či nebít? Blít či neblít? Zbít či nezbít?
http://aktualne.centrum.cz/domaci/zivot-v-cesku/clanek.phtml?id=610551
http://aktualne.centrum.cz/zahranici/evropa/clanek.phtml?id=610983
http://aktualne.centrum.cz/zahranici/amerika/clanek.phtml?id=610460
http://aktualne.centrum.cz/analyzy-a-specialy/clanek.phtml?id=610387
http://aktualne.centrum.cz/zahranici/evropa/clanek.phtml?id=610608

...nezní zas tak špatně,ty body smlouvy...ale kulišárny se v tom jistě najdou.Když si vezmem ,co jsou schopní dělat Amíci na cizím uzemí,jako třeba na vězních z Guantanáma,hájící se slovy,že na tamním místě neplatí americké zákony... a pak jak se staví k mezinárodním smlouvám...Chce to důvěru.A tu já tu postrádám.
http://aktualne.centrum.cz/domaci/politika/clanek.phtml?id=610368

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

...o politice radši ani nedebatit-samý lži :[

machepela řekl(a)...

díky t za názor:-)
debaty o politice vedou často ke sporům.Ale někdy by se němělo mlčet...

Globy řekl(a)...

Stejně na nás všichni ser..
no myslim radar proč né, nechci čekat až tu nějakej kokot přistane na raketě :-D
Co mě na tom sere, je že jsme bojovali (ale jenom sametově po česku) tolik aby cizí idioti se saprama v rukách odtáhli zpátky do cizích krajů a teď si je sem sami pozvem...to zavání
ale jinak radar NATO - proč né...

machepela řekl(a)...

..no viš co,já si myslim,co se týká té minulosti,nechalo nás více států mna holičkách přesto,že jsme navzájem měli mezi sebou dohody a to se týká i země ,která nám byla ze všech nejbližší,naši bratry:-):(
...ale jinak jo,já se i klidně nechám přesílit argumenty,proč jo,má to "spousty" kladů.Ale ,jak už jsem psala násilí,to plodí zase další.A záminka rádoby,pro "ochranu" mi příjde tragikomicky k smíchu...

Globy řekl(a)...

jj nasilí je S H I T!!!!
nevim proč tu raději nepostaví obří pěstírnu marihuany :-))))
Hele jediný co vím skoro jistě je, že se na nás obyčejný lidičky zase vy...
jako vždy.

machepela řekl(a)...

...ty jo obří pěstírnu ;),dokážeš si představit co by to způspobilo?
Mraky huličů by jezdilo do Čech a každý by tu chtěl hospodařit.Pak by to mohli zlegalizovat a trumfli bychom Holand:-)))
Anebo jinak,že by se z nás stalo stádo tupých vyhulených gum;( ,bo velkovýrobna léčivých mastí:-)