úterý, července 15, 2008

stíny shadow a má jed¨na hodina

po práci jsem si řekla ,že zajdem s Martym na pivko,tak shadow nás uvítalo,dali jsme si jedno,podělili se vzájemně o zážitky- Martymu vypadl Cipísek,jeho kocour z okna,ale je v pořádku a taky byl nucen se zůčastnit rodinné oslavy,já měla pozitivnější zážitky:-) - setkání s architektem Františkem, s Honzou atd.
Na Petříně jsem zahlídla víčka,poklábosili jsme o manželství a Lukáš mě pak přiblížil na Hradčanskou. Ve vlaku jsem potkala jednoho známého z Hostivice,Toma, oba podpořeni dobrou náladou z vlastních večeru,maje slinu a chuť ještě nejít spát...Jsem zase podlehla svoudům ďábla a nechala se zlákat na popůlnoční projížďku na kole, taky k tanci .Ale nepozovala jsem!:-)))

(nedokončeno)

6 komentářů:

selfish fish řekl(a)...

Nepózovala? Jak to myslíš? :-D

machepela řekl(a)...

Tys ale zvědavá:-P
Míním tím nepózovala před objektivem mobilního telefonu.

selfish fish řekl(a)...

jenže mě nejde do hlavy, že bys nepózovala :-p

machepela řekl(a)...

...nejsem modelka!
Nevadí mi být focena,ale preferuju neočekávaný okamžik,bo jde-li fakt o pózování s určitým záměrem.Ne to když ti někdo řekne,pózuj mi...
Je fakt,že u Tebe jsem na to zvyklá,že jsem středem pozornosti Tvého objektivu;)

selfish fish řekl(a)...

jj :-D vzupomeň si na sériii fotek z Shadow'
"teď se zatvař smutně"
"Teď svůdně"

:-D to prostě neeeejde

machepela řekl(a)...

hihi:)
... to bylo ale fajn,pěkné fotografie z toho vzešly,tak proč ne?