pátek, července 25, 2008

pohled z Norska , kdos kdes na cestách,pošli mi pohled;)


….pohled z Norka je mi zahadou. Radek Pražan z Klánovic?
Kdo to je ? Fakt netuším, znáte ho někdo? Radků moc neznám a Klánovice taky ne.Kdo mě napadl byl ale nakonec Vláďa a Klánovice znám jen z vyprávění Kryšpína.Nevím, jestli se nějakej jeho kámoš tak jmenuje a i kdyby,proč by mi psal a kde vzal mou adresu?
Prý slíbený pozdrav…nicméně mě tahle záhada potěšila.

Dnes je 24.7.08 ,přesně měsíc po jedné krásné noci.Možná kvůli silným pozitivním zážitkům mi mizí z hlavy.Ale klidně bych tou vášní se nechala unášet dál, to bychom ale nesměli být létavými ptáky za svým stěstím…
mám v plánu tenhle motiv namalovat ve stylu imprese postmoderní;¨), skrz to okno totiž procházelo zářivé světlo,listoví se kolébalo.Pili jsme celkem hnusnou tureckou kávu a pokouřovali,příjemný dopoledne.
pak jsme dobíhali autobus,páč ten den stávkovala MHD,on musel do pojišťovny bo kamsi jinam.Běh na boso,v jedný ruce žabky a druhou jsem si držela top,který by jinak svezlo se k bokům...
No a pár fotek z poslední doby…rozmezí dvou ,tří měsíců,či starší ,s kterýma jsem si lehce hrála ve photoshopu;) bude nasledovat, bo je už publikováno.

Žádné komentáře: