pátek, července 25, 2008

JAZZ

Permettez- moi vous presenter mademaselle Jazz.Elle est magnifique,n´est-ce pas vrai?Le chien petit de ma seur.Ils lui disent Džesinka, mais je préfére le nom Jazz.C´est plus joli.

tak jsem zvědavá jaký šídlo z ní vyroste, když jsem si jela pučit spacák od ségry,tak mě překvapila už na schodech,vokusovala mi hned batoh a ruce :-)To maj s goldie společný...

Je hněmoučká a roztomilá,jak je malá a praštěná...;P

7 komentářů:

selfish fish řekl(a)...

je krááásná :-) Není nějak bělejší, než normálně bejvaj, nebo časem zežloutne?

selfish fish řekl(a)...

btw. vidělas pesa mojeho braťa ?

machepela řekl(a)...

...to je jiný druh retrívru.je prý papírová.Neměla by žloutnout.

ne - ne ,ještě ne.Co má za psa?

black-eyed řekl(a)...

Krásná :) Náš byl taky napřed světlej a pak zezlátl :-D

machepela řekl(a)...

jo díky black-eyed,vyřídím,bo si tu chválu sestra pak přečte určitě bude mít radost.
Fakt?Jsem si myslela ,že zachovává barvu.A druh retrívra víš jaký to je?

selfish fish řekl(a)...

hale na blogu je nekde v nejakem z nejpozdejsich prispevku fotka toho pesa. Je to mix asi 4 plemen, jsou mu dva roky, je černej, jmenuje se Didie ;-)

machepela řekl(a)...

jo ja už jej videla,psíka jednoho;)si mi posilala link ne?
...a když jsem potkala Jeníka tak mi ji ukazoval a říkal,co vyvadí,jakožto mix několika plemen ,včetně těch bojových,že kousne a nepustí;)