čtvrtek, září 11, 2008

štestěna

Říká se ,že smůla či stěstí chodí v sérii.Někdo je slepý,němotou ztišený čekatel,táže se stále dokola,kdy,kdy a kde ,mě to či ono potká…Mé sestry jsou nastávající matky a já mám z toho obrovskou radost.Říkám si ,že na říkánkách špetka pravdy je obsažena a hřeje mě pocit ,že jednou i já pochovám si to naše robátkom,zpívajíc mu melodie, mé ňadra zažijí dotyky nejněžnejší,rtíky děťátka,jež jednou řeknou mi mamí a já ucítím ,že jsem tu pro něho,jí. Přispěju reprodukčnímu cyklu, splníme naše poslaní.
Bizardnost mě napadá,jestli výhodné je přivádět bytost poloviční krve mé na tento svět.Nebyla bych správnou ženou,bez vlastního dítětě,ale proč rodit,když můžu osvojit si siroty…a těch je sakra moc na tomhle světě,těch malých hladových a nesťastných krčků,kterým by i jen mý prachy pomohly změnit životy.
2.8.2008

Žádné komentáře: