pondělí, listopadu 10, 2008

Better safe than sorry

bojím se bojím...
že já se nedržila věty...better safe than sorry... hrozí mi pohlavní onemocnění.Páč jeden má jisté pupínky pod žaludem,který měl teda už v době našeho úletu.Nechápu proč to neřešil už tenkrát,bo proč aspoň blbštajn neřek ,že něco takovýho má že?!.A já jsem zase debilní ,že spávám bez ochrany..,Teď se klepu,aby ten úlet nebyl letem posledním.
Zatím jako dobrý, nepříjde mi ,že bych měla příznaky,ale jakmile člověk přemejšlí,že by něco měl,začne ho všechno bolet.Takže v tom blbým případě mě čeká rakovina děložního čípku, v tom lepším to bude jen varování holka opatrně.
Hrozný jak si hraju se svým zdravím.Už v létě jsem chtěla jít na testy kvúli rýsujícímu se vztahu,tak jsem chtěla mít na novo jasno,že jsem v cajku v pohodě,ale ještě neuběhla údajná inkubační doba a navíc i ze vztahu sešlo. A teď ,že jsem blbka jedna důvěřovala ,čelím tomuhle.No a snad nejsem přenašečem,páč to bych druhýmu zavařilapěkně pod kotlem.
Kež jsem zdravá. honí se kolem mě čerti a smějou se mé lehkomyslnosti a já jim ze strachu slibuju ,že už budu hodná a budu se chránit.
...do toho ještě zduřelá uzlina v krku, která prý není nic vážného, ale zítra jdu ještě na vodběr a pak do týdne se uvidí...o otevřeným zubu ani netřeba mluvit,taká maličkost...
Tak doufám ,že mě zítra gynda veme,bo půjdu na ambulanci,protože čekat až na 5. prosince,kdy mám termín,je moc daleko a nevydržím tu nejistotu...

1 komentář:

selfish fish řekl(a)...

Nebooj bude to oukej, nejvyšší Tě v nejhorším postraší laparoskopií a bude hej ;-) za ušima zapsáno, a co je psáno, to se počítá :-)