sobota, listopadu 22, 2008

Stříbrný slunce

ráno bylo divný.),probudila mě bolest z krvácení.Nemám rada tyhle stavy.Rychle jsem se přesunula na Zličin.Nervózně jsem tam čekala.Až zabere prášek,přejede bus.Ten končil ve vilkách.Začlo dost sněžět.
Takže čuprácká procházka domu ve vánici.Bylo to příjemný,jak mi vločky mrzly na tváři,vítr byl neúprosný,vločky nalepené na řasách. Stříbrné slunce prosakovalo mraky...no fotila jsem ale,nevim co provedlo,studem,že se schovalo..
Chtěla jsem spát.ale zasekla jsem se na netu.A ten mě teda dopaloval.Zatracenej gmail,takový komplikace,s heslem ap.
Ta pavučina mě teda dostává.Já taký malý pavouček nesmělý...

mám cistu,bo jak se tomu říká
na levym vaječníku,prý 3cm.Může praskout během cyklu ,tak v to veřim,aby praskla sama.Nechce se mi pod skalpem.Během dvou až tří týdnů se dozvím výsledky vyšetření,zatím vím,že mam streptokoka A a Stafylokoka,zvýšenou hladinu ASlo na 411,což je prý velký nadprůměr. No jo taky musim mít něco navíc.
Ale tak být jednou začas napadena bacily,aspoň pak podtrhne uvědomnění si ceny svého zdraví.A když lamaticky jsem přecházela menší bolístka,není divu.Ale dobré to bude...

Žádné komentáře: