sobota, listopadu 22, 2008

zapletenost loutkohry

...byli jako dva sourozenci ,co potajmu šoustají ve stodole,zatímco jejich rodiče pokojně sledujou televizní epizody love stories,kapiček stěstí a dramat,který se jim nestali.Nevinná hra.
...štípalo,prášilo,krásně vonělo seno...
Vždycky jsem chtěla umět plést. Navlíknout nit a zaplést se...
Já chtěl mít motorku,co to rozhulí na 200,bylo mi třináct,a hovno stoho.

tam v obýváku epizoda stěstí končí,a děcka si užívaj.Matka vzdychne achjo,otec otvírá hlavhače gambrinus.Nemaj si co říct ,zatímco dcera sténa rytmicky,
když byla malá, hrála si s Barbie na francouzský kabaret.Milovala po francouzsku.

Kdysi vnímala svý tělo jako by bylo plastový.Jednorázovka.Necitelná gumová panna,co může prasknout a taky že prasklo.Za pár měsíců,...musela vyzrát.Buňky se oživily.Přiznání a spoutanost.
...loutky si tančí v divadlu pro hluché.Sami slepí.Publikum mává aplaus.Tekuté se slévá,
ti dva tam sviští v rytmu.Palivo na plno!Těla se třela.Pot.

Sluchova extáze.Vznesla se do kosmu...





its most likely to do with pedophillia. and probably influenced by that book Lolita, with the girl hus under-aged n gets this guy hus like 40 to fall for her...
and for references in the lyrics a) she wud get him in prison for leaving her, becus she'll tell of what theyve done together (thats the leverage for him to be in jail) and b) "it serves u right for kissing little girls"

miserylee

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

občas jsou tvý texty jako z knihy vytržená stránka:]...težko se o nich přemýšlí. možná se to ale ani dělat nemá...?chmm
klípek pěknej. ten kabaretní styl co si jedou mě lehce děsí (přijde mi to strašidelný i v takovejch těch starejch filmech) ale zpěvačka Amanda je úplně užasnáá!!

machepela řekl(a)...

jo z knihy vytržená stránka;)
to mě právě napadlo v metru,ten začátek,myšlenka,že bych tak mohla něco začít...povídku,ale nebudu si hrát na spisovatelku.Prostě to je tak napsaný,jestli má to mít větší význam,to bych neřekla...
automatický psaní:)

Dressden Dolls jsou čuprácky.Má to taký bizardní nádech,a proto se mi to tak libí.
Myslím,že nejen ona je...