pondělí, listopadu 03, 2008

Tak je mi 22!

Bukowski prý napsal ,že se člověk rodí jako génius a umírá jako idiot.
V reflexu psali ,že od 20-22 začíná tělo už stárnout,pomalu umírat,takže dle bukowského teorie,od 22 idiotíme.Milá představa.Takže žádná nobellovka , jen čistý prosťáčky titul života…
Prý na svůj věk nevypadám,tak to mě i celkem těší,aspoň ještě nejsou třeba krémy proti vráskám,pokožka má stále dost masti…jen ten stařecký pesimismus a nostalgie mě nějak často přepadávala.
Tak jsem si řekla dost!
Jasně tak už nejsem ztřeštěná jako jsem bývala anebo jsem se to naučila maskovat.Jen je to krapánek nudný.
Tak tyhle pocity shodím ze svých větví jako seshlé lístky a vyčkám si kreativně na jaro. My čekali jaro a zatím přišel mráz…to si nezaspívám,aleda že by nás přepadli zas choutky se přeládovat třešněmi? Jen štěstí,že mezi kmety a mou generací byla ještě ta co zpívala ,poslala mě moje holka pro jahody mražený.A jahoda je slastnější plod.Takže až odpluje parobkova oranžová vlna s těmi dalšími přesycenci,budem si zpívat na ptáky jsme krátky?
Nechtěla jsem plkat o politice.Stejnak je to vysoká hra pro tajmůskářské hazardní hráče,kterým se jen tak nedá civět do karet.Ani nebudu říkat bude hůř,protože bejvávalo ,je a bude dobře a nejen za našich mladých let!

Moravec je vyzpovídaval celkem dlouho,vysílal z Kábulu.Parkanová hajíla radar,naši armádní účast v zahraničí .Přístí rok máme posílit své stavy tam a pomoc Holanďanům v afgánským teritoriu.Zaorálek kritizoval,že prej se smlouvou o radaru k ústavnímu soudu …2 hodiny ,až by mě z toho všeho rozbolila hlava.
Irsko dostane antibyrokratickou cenu za odmítnutí lisabonské smlouvy a ve Vietnamu spláchly vlny 44 lidí. Jsou dnes dušičky.Tak mi hoří svíce na stole,za všechny ,co už (mi) odešli.
Dneska jsme lopatili jak ukáčka na dvorku…máti udělala bramborový placičky a další sérii štrůdlů.Vypila jsem jakýsi lečivý vývar z cibule a majoránky osladěný medem,je to na odhlenění,ale chutná,vlastně nechutná,i když celkem zabírá.
Zítra musím oběhat pár věcí a asi budu muset zase odložit tu jógu.Jsem furt nastydlá,
potřebovala bych se vyležet,ale musím odevzat práci ve škole.
U Lukase jsme se bavili o silvestru, padl návrh, že bysme jeli zakalit do Amstru,vzali si kolečkový brusle a drandili tam zkouřený ,teda jestli tam nebude sníh.Ale myslim ,že to padne. Napadá mě nejeden důvod proč.
Tak odpočívejte v pokoji…

Svíce mi tu doplápolává,snaží se jako by měla udržet víka u filmu,co začal pozdě v noci a ona je už znavená…dohořívá.Hezký odlesky tím hází na zeď.22:22. Přeju si…
Drží se holka jedna.Vypalila už všechen vyhořelý vosk a právě zhasla.čas 22:25.
Spásu duším anebo štastnou inkarnaci…

Žádné komentáře: