sobota, prosince 06, 2008

ALIEN CIRKUS



jo systém mě dostal do svých spárů.Bude ze mě technošpína :))))
některý výrazy tu nemaj chybu...












techno ,techno,techničko!jo baví mě...jsem teda podpořila svý zatoxikování těla zase,ale za to jsem se skvěle bavila.Chci léto,festy a akce,jej se těšim.Třeba se pak naučim i gabber;)
meet factory, venku visí auta od Černýho btw.




a tak jsem zavítala na techno party.Na nyxu inzerce na tadytu akci.Komp se zapotil,krátce předtim,domlouvání s lidma,co se nakonec rozhodli,že půjdou.Super,takže jsme s Denis šli napřed do crossu,páč kluci,Lukáš ,Marty,Mikuláš se slečnou se jdou předpít,že se sejdem na místě nějak k půlnoci,po ni se tam měl objevit i Kryštof,mu to nevyšlo nakonec,škoda,o hodně přišel.Vyrážim teda do crossu,cestou se ještě stavuju ve Zborovský,bych cross nabídla i Martinovi,jsem na holešovicích,láduju do sebe čísburgry a hranolky,krátim si čas,když mi volá Denis,že by ani do toho crossu nešla...no nezabili byste ji? :D Nejdřiv mě překecá,a pak by rušila.Ale tak cajk,chudák zapomněla na oslavu kámošky,z který se ji nechtělo...mi jako za omluvu přinesla čokoládovýho mikuláše,jak mi ho chtěla dát,upad ji ,dupla na něj,takže super forma!Ale dobrej, dík,mi teď chutná...
...zastávka lihovar,rytmy se linuly podél kolejí...dali jsem pívo a vodku,pak redbuly,brčka a na záchodcích nad mísou jedna dirka srkla prášek na hbité tančení..Super muzika,ještě teď mi hraje v uších...manipulace přes plátno...dokola MY JSME TI PŘED KTERÝMIN RODIČE VAROVALI...(taká oblíbená věta z mladších let!)-celkem pravdivá.Se tam mihnul obří maskot,prošel davem,když mávali na podiu s prapory a systémový hlášky,náky protest? Super atmosféra,zrakový efekty,mysl se dostávala do jiných sfér...se tutam objevil jeden známy,pak druhý,kolik tam tak bylo nyxáku:)...?Nečekaně Anička,Magda v blond přelivu,Sváťa ...
Lukáš byl dobrej,má teď okýnko,celou akci si nepamatuje a ještě přišel o čepku.Sem předtim lama zrušila objednávku ,pak tam nervozní,že nenajdem někoho,kdo by měl.Taký nedostatek;)posléze vyřešen.
Skončili jsme asi kolem šestý.Že pojedu dom,ale vlak jsem nestihla,nebejt tam Marty tak zaspim cestu a probudim se neznámo kde..složila jsem hlavu u něj,ráno mě probudily libé zvuky techna,komentovali jsem večír a jela houm.Zvuky vlaku byly jako basy a hlavinka si přidávala ty další rytmy,prostě techno...to může vzniknout prakticky zz čehokoli...Jej pařila bych furt;)))
sjíždím teď les enfants sages,hazím sem pár fotek.Naštěstí mě pantíky nebolej,nebyla to taká darda jako u Mikuláše posledně,co mi pak byla celej den zima a nešla jsem do schůly a přišla o část práce,že jsem si 2 hodky před nástupem uvědomila,že tam mám být,nemohla jsem ,zornice nereagovali,zkousnutý sanice a zimnice, vskutku super prezentace;) ale o tom je jiná kapitolka.

mikulášská nadílka se vydařila.Nebyli jsme hodni,přec naděloval!


Martin furt lovim neco ve vzduchu;)


zase ta palice dolů se na to vybodnu:(


...


neznámo kdo


nějak jsem na těch fotkách stydlivá;)no jo taky když mě fotí,jak tančím...


roztančená Deniska


á rozjařený Márty


neznámý tanečník,super výraz






Miky a ...


jejda,nekoukejte na mě...


dlažba nakonec;)


((((( a takhle vypadal ten obr,photo by foudinspace z rajce.net))))))

3 komentáře:

machepela řekl(a)...

a koukám,že ten nuvo účes je Denisovýmu podobný,a sakrble..,se tak pěkně na fotkách doplňujem stylem naklonění ofiny:)))

selfish fish řekl(a)...

jj taky mě to napadlo :-D :-D Btw... k tý hudembní ukázce... a to je celý? :-D btw. kde je nějaká gradace? O textu nemluvě :-D (si dělám pr. asi na živo dobrý, takhle trochu nuda)

Btw co to, ž jsou fota jak z mlééka? To byly kouřový efekty bo jak? :-)
Njn... alespoň si může udělat Lukáš představu, jak to tam vyzeralo :-D

machepela řekl(a)...

no gradace?
možná to není nej skladba,prostě je tu!Mě se líbí,jasně že naživo to mělo leší grády!

...a ještě kritika textu,cccc!
;D;D;D;D

...jsem nechtěla psát všechno tak detailně.
...kouřový clony.
...to by sem musel někdy zajít;)