sobota, prosince 06, 2008

VÍDEŇ

skůltrip,taký běh ,hlavně rychle stihnou van Gogha,nakoupit kraviny ,jako suvenýry ze zahraničí a hlavně rychle,rychle...
Teda šílená průvodkyně,na místo,aby říkal zajímavosti dnešní Vídně ,tak plkala snůžky z rakouský historie,což stejně nikoho nezajímalo...
Jako Vídeň, co oni může říct,když jsem tam byla tak na krátko...majestátní, všede klasicismus,trocha secese,gotiky,barok...moderna v menší míře.Nedostala jsem se do spletí malebných zákoutí,takže na mě nestačila dýchnout,jak by měla.
Všude vánoční výzdoba,co maj vychytany je eskalator na nákupní vozíky,jejich pivko se mi ještě chladí v lednici,no já jsem si tim tripem uhnala nachlazeni.
Van Gogh super,to je jasná,maestro...hodně kreseb,má úchvatný styl,jen skici těch vrb a krajin,padam na zadek a smekam před ním! Nevystavily tam jeho nejznamější díla...ty jsem viděla v Budapešti
Pak byli super rakouská mladá generace,ty kresby tužkou vlasy sbíhající se do jednouho podu,fejs vytvořenej z elips,kostlivci anebo haluze schodišť...super!
poznamenala jsem si pár jmen :Florentina Pakosta,Helnwein,Czernin,Schmalix,Schmögner,
Attersee, Brus,Nitsch,Arnulf Rainer ...



















jak se nedávno rozebiral turismus v jedný diskuzi na nyxu,tak teď jsem typický turista co ma hafo fotek,ale odjel z té země kulturou nepoznamenán..,mám taký jednodenní pochůzky po Vídni,tenkrát s Martinou na koncert Franz Ferdinand,jsme bloudily všechny 4,jeli jsme jejich metrem,co dost často jezdní nad zemí, kouří se na nástupištích,některý vagóny vypadaj jak naše tramky,hledaly jsme halu,pak na hotel,zapadly jsme do nakyho báru s arabákama,pak koncert,čuprácký,a kalba na hotelu.
Kde jsme pobíhali bosy ,trochu obnažený po chodbách,Marti focena na stole poleh ala jesus;) pak ten výraz poslíčka na nás ... bylo to dobrý,Kam jen se mi vypařila ta fota našeho dovádění

Žádné komentáře: