čtvrtek, února 26, 2009

ISŠ NÁHORNÍ její maturitní plesání

Měsíce připrav pro pár příjemných hodin.Akce nazdobených slečen a mladíků,nás studentů,co za pár měsíců opustí tenhle pohodový ústav.Budou z nás tvůrčí jedinci!;)
Nastupovali jsme v maskách a ještě společne s 2N.Pěkná muzika.Moderátor vyvolával mé jméno třikrát, nějak opomenul 4 osoby přede mnou ještě.Tak jsem šla dřív si pro šerpu.Dali jsme přípitek...
.. k mému vypadku paměti a kolektivnosti přispěla mixnutá vodka v šatně a pár sklenek vína.Jej, já byla ovíněná.Rozlítaná po sála ,vždy pár letmých slov s spoustou známých milých osob.
A překvápko večera ,má očekávající ségra se přijela podívat,čímž mi udělala obrovskou radost.sluší ji to břížko,termín jejího porodu je 16.3. a budu trojnásobná tetka:D rodiče to zdrbly jak jinak.)Takže ani taneček s tatíkem neproběhl,páč odjeli velmi brzo,neviděli ani naši vydařenou dražbu obrazů.Vybrali jsme přes 11 táců.Deni dodržela slovo a koupila si mou reprodukci Egona Schieleho.
mno bylo to čuprácky naladěný. After v karlovkách,která se stala osudnou pro mou šerpu.Lama jedna jsem se tam s ní chlubila,až mi zklouzla z rámě a žel se nenašla...
.....prostě...
Dáme to!

Žádné komentáře: