pondělí, ledna 28, 2008

---My strange uncle from Abroad---

Žel teda nemám žádného bohatého strejdu v cizině,co by mi něco majetného odkázal.Za to tuhle skladbu od Gogol Bordello zbožňuju. Zvlášť refrén a úsek ,kde je sólo houslí a kde se notuje : tutururu tutururu vhuapadájdou tadatádáj …through the mistic of comunication give me minute all come through .Stejně jak je důležitá muzika v životě člověčím ,tak i jednomu pomáhá se rozvíjet, má-li jeden vkus.A tahle kapela tůze nadána mě až vášnivě prudce prorvala hrudní koš a chytla mě za srdce a teď mi koluje celým tělem,páč se mi dostala do krevního oběhu.Už se ji nezbavím,ani to nemám v úmyslu.Všem vřele doporučuju Gogol Bordello ,tu multikulturní hudbu a filmek EVERYTHING IS ILLUMINATED, kde si Eugene Hutz, frontman kapely,zahrál jednu z hlavní rolí po boku Frodo PytlíkaJ (já nemám pamatováka na jména hercú,takže se Frodovi omlouvám..) a soundtrack z tohohle filmu je taky supr ,jako je skvělý soundtrack ze Snatch , Amelie z Montmartre,Black cat ,white cat…

Žádné komentáře: