čtvrtek, června 12, 2008

Kamasútra. Lovkyně můžů a tajemný Svůdník

ČÍM TO JE ,ČÍM TO JE? Jak zpívají no name¨, bo jak si říkaj...tuhle otázku jsem si tenhle týden kladla celkem často.
Patrně nejsem Lovkyní mužů,ni si je neomovávám kolem prstů,a má jóni asi smrdí jak zkažené ryby na trhu,bo já nevim.Možná nezkušenost, zbrklost, váhavost, nezdravá odvaha.Cit/necit...Alternativ je moc.Já ani nechci odpověď znát,spíš se poučit,naučit a vychutnávat.
Hm nějaký ten tajemný Svůdník jakožto nadšený amant by se mi hodil tůze moc a nešlo by jen o tělo,ale i ducha i duši a něco vyššího, stav kdy křičíš, sténáš rozkoší a není to jen uvolnění svalů a střik tam a sem ,ale realizuješ představy a skryté touhy.Boj vášní muže a ženy,ženy a ženy,muže a muže, bo jiné kombinace bytostí, ale vedoucí k harmonii.


No zažila jsem příjemnou noc, ale s takovým oparem divnosti,kterou jsme teda nechtěla a ani nečekala.Přiznávám,že mi ta noc pozvedlo ego ,takže si řeklo, že přece jen si může troufnout riskovat a svést mladíka, který je tak přitažlivý, že by málokdy zakopl o podobnou osobu mý maličkosti....:-)))

....ty jo jak to pěkně zamotávám ,až určitě mi není vůbec rozumněno,co tím myslím.... nicméně jméno nezmíním.Zůstane v anonymitě.Konec konců světu do toho nic není.Jistou nevyhodou je ,že tenhle blog je můj tzv.ulevovací kanál myšlenek..jakási myslánka, vzkazka pro přátelé, jukni na to co jsem zažila bo honí se mi hlavou.Už některý z nich slyšim ty připomínky;)))
Takže zpět k tématu, držím se po zbytek textu,mého nového hesla ,že otěvřeně se vším ven.By bylo jasno.


Tak nečekala jsem ,že k tomu dojde.Možná nějaký ten sen v mý snílkovský hlavince byl , ale nemínila jsem ho proměňovat v realitu.Aspoň prozatim.Jenže pak přišly dotyky a šup - už jsme se vezli.Snad nepovezu:-DTaková krátka groteska,nemyslim to v špatným,ale nepochopila jsem to.
Ale patrně nejsem dostatečně rajcovná, bo je zamilován do jiné a užívat si tělesně je pro něj přítěž, že na to prý neměl koule... Jo to trochu zamrzí,když tohle slyšite.Ale jsem chapavej tvor,takze v pohodě:-)))
Já nečekala jsem ,že budu slyšet sladkou romanci...nicmené mě to bavilo,kort jeho lechtivost:-)
oči, chuť lingamu.Jeho tělo je pěkný a věřim, že i jeho duše,jen mě nenechal se napojit na stejnou vlnu,poznat jej hloub.Ale i tak děkuji.¨
...jeden dávný amant říkal za sex a připalení cigarety se neděkuje... neděkuji za sex, ale za to vzplanuti :-D
...a je něco pravdy na tom,jak se říká ta má ale náladu,by si potřebovala zaprcat,by se ji zvedla a nechovala se jak hysterka:-))) většinou to slýchám o učitelkách bo staropanních brécách....
Druhý den jsem měla čupráckou náladičku.

Proč název kamasútra? Snad proto,že jsem ji začla číst. Je to celkem praktická knížka,roztomilá v tom ,kdy a v jakém prostředí byla napsána.
Přitom ženy jsou v tomhle vydaní vylíčeny z velké míry jako kurtyzány a tudíš jako pěkně vychcané šelmy:-) Část pro muže mě ještě čeká.Ale je to tenké vydaní takže do zítřka ji mam předčtenou...poreferuji později.

Ale přijde mi ,že jsem se trochu shodila a neměla jsem dávat ochutnávat to, bo tomu v ten daný čas , ....jiný čas a prostor by sedl možná líp.No těšim se až se to podaří a dosáhnu orgasmu,takového kterého se mi dostavá prostřednictvím hudby:-))) Pak budu štastná.ÚpLNĚ CELKOVĚ! nejen polotovar,který si jiní berou rádi,bo by rádi brali do postele ,ale obsah je už nezajímá anebo je jim neznám...
...................čím to je ? čím to je? Že jsou muži nemluvní:-( :-))








pár obrázků se zajímavými názvy z poloh


poloha z vonné zahrady

krabí objetí:-)))








Promiň ,co jsem tu napsala,emoce musely odplout ze mě ven.Bylo to krásný.Co takhle repeté ,K.K. oříšku?;-PHm ,jak já miluju chuť K.K. oříšku:-)))

Žádné komentáře: