čtvrtek, června 05, 2008

jednou zase unicef

Jehovistka,co si ode mně chtěla zavolat své kamarádce,....tak mam dobrý srdce ne?Jsem ji nechala poslat sms.A pak mi říkali,mí kolegové ,že si mě svědci jehovovy najdou a budou mě přesvědčovat k probuzení:-))) Ale když já tak ráda spím...

Márty Košík, náš tým leader,jak se říká....Toho dne jsme se přesouvali z Hůrky na Luku,zachraňovali jsme ptáče, zemřel mé setře pes a byla mi zima:-( A moc lidí jsme nepřesvědčili by se upsali dobré věci a podpořili hladové a týrané děcka
unicef - Máme opravdu skvělou pracovní morálku při práci.To je Evka na kuřpauze:-)))
samozřejmě při kuřpauze musí být loga unicefu schována.Tady je jen malá pózička....

Ale řeknu Vám ,že na Luka se scházejí divní cápci,co si tam dílujou buče pro lepší náladu,jednu z nich ,takouvou ryze přitažlivou slečnu trosku mám taky na fotu ,hm dodám,až ji najdu...


Žádné komentáře: