čtvrtek, června 05, 2008

last weekend:-))))

V pátek jsem měla menší dilema,jestli do wakaty popíjet se Spoqem,který měl narozeniny ten den, bo jet na reage meeting na Točník,a když už jsem s sebou měla ten spacák,tak vyhrál Točník.Spatřovala jsem v tom i trochu víc dobrodružství.Měla jsem se tam sejít s Kryštofem ,což se stalo.Z původního plánovaného 1denního výletu,jako přespat a vyrazit zpět jsme tam strávili 2dny.Takže jsem Kryštofovi zavazaná za ty pivka a tabák,na který mě zval.Bylo to fajn.Jen mě nemusela přepadat ta má fantazijní iluze o vztazích.Jo žárlivost se dostavila,i když bezdůvodně.Fakt jsem někdy koza.Mééé…Z meetingu jsme jeli na meziploty,Kryštof tam měl známí a mezi němi i ty ,co nám byli schopný zařídit nelegální vstup.Díky hoši:-x Supr!Propásla jsem sice trabant,za to bylo skočně krásný zatančit si na Švihadlo v dešti mezi těma barvama vlnících se lidí.Marty odešel domů a my dva vandráci jsem se u něj měli stavit pro bagáž.Se mi nějak ztratil Krysto tam u backstage,kde měl cosi zařídit a pak,to už je jedno… jsem za doprovodu jistého Honzy metalisty se dopravila k Martymi,kde jsem přespala tradične pro ten víkend ve spacáku.Ten Honza mi vymlel koryto do hlavy.Prý profesor na střední a chválil black metal jak je rozmanitý.Mno nevim no,to v tom zrovna nevidim.
Jsem zase rychle vzplanula.Jakmile je mi kdokoli sympaticky,chci jej i ji vidět často a utužovat vztahy.Jenže když se mi i libí je to trochu těžší, začínám si vymyšlet a domýšlet.Ale řekla jsem si ,že napadnou-li mě taký myšlenky, budu je pouštět do éteru a nejlépe správnému adresátovi.Aspoň bude hned jasno a ne polojasno….
Ty vogi jsem fakt lama lemra líná.Do práce teda chodim,ale za to ta škola,to je zlost.Seru na to a to z vysoka což mě mrdá!Fuj to byla ohavně sprostá větaJAle bilbordy a letáky hotový dam je zítra(dnes), www str.nedodělanou taky no a toho panaka tam přinesu a dodělám průběžně.Se tu úplně klepe podleha od náklaďáků, co jezdej po Karlovarský.
Po meziplotech jsem nebyla ve škole a šíleně jsem se těšila na vanu a záchod ,po víkendu tojtojek ,fakt bodne.Hle zrada.Kanalazace odtekla ,spíš vybublala vanou ven a my byli bez toalety.Myla jsem se v lavoru,ale překvápko,tatík se vrátil z Norska, tak mi povídal storky,mezi něma i tu jak mi rozbil mého miláška Olympa.Neutopil ho,ale ten snímek ,co s ním chtěl vyfotit z mola, už nevyšel.Dám sem ten ,co byl těsně před ním.Prý mi jej opraví.No jo ale to bude trvat,takže patrně léto bez foťáku…
No a modlím se, aby nám to vyšlo!Máme s Evkou nabídku skvělýho jobu a klapne-li to,koupim si noťase a juknu se do Holandu….Bože dej,prosím a děkuji:..
No nic jdu spát.Jsem dnes byla na digiforum a mám toho dost.a zítra?Nechci slyšet Kováčovou…ale spravím si náladu Aerem a 12 opicemi.

Žádné komentáře: