pátek, července 25, 2008

MIGHTY SOUNDS


Mighty sounds 18.7. - 20.7.2008

Skvělý!Poprvé jsem zavítala na tenhle ska,punk,djs festival.Říkala jsem si ,že by tu mohli koncertovat Irié Revoltés,surfuju si po netu a voila….Oni hrají!A to o víkendu 18.7. na mighty sounds.Takže to bylo hned jasný.Dostala jsem zálohu a začla shánět,kdo by jel tam autem.Po menších komplikacích jsem s nadějí poslední zavolala spoqovi,který tam taky na festu hrál s fredoledo,zrovna když jsem byla u sestřičky Zdeňule,ke který jsem si jela vypůjčit spacák páč můj jsem půjčila Barbušce, a on mě zachránil,dohodil mi svého kamaráda Mihaala,takže jsem se mohla dostat už v pátek na fest a tak stihnout Revoltés.Skvělý ,pánové děkuji:-) uctivě.
Cestou na Husineckou jsem scháněla pláštěnku a jako na potvoru ji nikde neměli.Páč jsem dala na mátinu radu zase jednou,nuceně jsem si koupila deštník za páďo v this and that,je červený a nelíbí se mi,nechala jsem ho v autě u Mihaala,takže se pro něj musim někdy zastavit.V Praze pršelo ,když jsme odjížděli,v crossu jsme nebrali ještě Kubu a vyrazili.Potkala nás kolona před Benešovem,to je divný ,když nepotkáš bouračku a auta najednou stojí.Ale celý fest nepršeloJJ takže jen taniny taniny krut skok taniny,aplaus.pivo,redbull, tibecký drink a ňákej drink s wisky co vyhrál Vojta.-Reprezent:-)
Polemic se ozývali,my otvírali dveře a šlo se k akreditaci?Kluci dostali růžové pásky účinkujících a mě zajistili zelenou,neplatila jsem ani kačku za vstup,takže nakonec na můj výlet padlo 12 stovek se vším všudy.Stálo to za to.I když jsem teď bez peněz.
Zjistila jsem ,jakou je výhodou ,když jedeš na fest nezávazně ,sama ,nemusíš se ohlížet, jestli se daná stage libí tvýmu doprovodu atd.
Takže když v sobotu přijeli Lukáš,Zdeněk a sorry slečno,zapomněla jsem jméno:-)





Toto trio jsem většinou u zvukařů.Přišlo mi,že se moc nebavili ,ale tak to není moje věc a možná ,že já byla až moc aktivní bo pod parou píváků a skvělý nálady.Nechci jim křevdit,páč jsem s nimi večer nepařila,takže nevim,jak si konečně užívali.Každopádně Lukáš měl v neděli obličej jak paviání prdelku,asi jsem jej tou hláškou nenadchla,ale přišla mi trefná...


(samý ale, ale , ale :-(((( .-)






často jsem odbíhala jinam,v podstatě ty nej zážitky mám z kapel, djs a ze společnosti Vojtěcha ,kterýho jsem náhodně potkala.,… totiž já myslela ,že je to ¨Mihaal, tak jsem jej oslovila a připomněla jsem ,že se známe od vidění z shadow a újezda,ze společných večerů po boku Aničky,Ciriána a Martyho…Vojta spal u mě ve stanu,ve vší počestnosti a v sobotu mi vyprávěl pohádku scifi o jakémsi přiravovaném násilí ,jenže si z toho prd pamatuju, ale prý přiští festival mi přinese i pokračovaní příběhu.
Taky jsem lezla po horozelecký stěně a potkala jsem Tadeáše a Tomáše s Helenou ,Erika s Lucíjou,Andreje, pár týpků , Karol ani Jana jsem nezahlídla.Ani Rodriga, s kterým jsem se bavila na cyberspacu o točení,on tam jel dělat fireshow.Tu kterou jsem viděla byla čuprádská;) Postřehla jsem jednoho kámoše Kryštofa,ale nestihla jsem





jej doběhnout ,páč mi probíhal hovor s Mihaalem;)
Uši si pošmákly na Irié Revoltés, Basta Fidel,pohřební kapele, u prag, yellow umbrella,moskovskaya, zkrátka bylo toho hodně ,co už ani nevim ,jak se jmenovalo…



Než jsem odjela tak mi tatík dal opravený fotoaparát.A co se nestalo šikovné Janičce? Nechala jsem mého miláška ve stanu a někdo mi na něj dup,takže má škrám na displayi,nicméně fotí,ale na hovno je,že tak maximálně na auto režim,pač si nemůžu nastavit vychytávky..ksakru!

tak ňáký ty fotky přece jen dou...



trochu tmavá, celkem pěkný záběr přeci



jsem se snažila vyfotit týpka s flower stickery,no a tahle je asi nejlepší ,z nich,uznávám,měla jsem fotit ze předu... V neděli jsem to




dostala,tak jsem potřebovala k autu,bys si vzala to potřebné,jenže jsem nemohla sehnat Zdeňka, nastěstí slečen dost kolem,co měli tampónky připravený k obdarování krvácející chudinky,potřebujíc akutně na toitoiky:-))) – too much to write it down here ,but i do not mind if someone says it is horibal:-)
Dostla jsem reggae korálky od Lukyna ,který se náramně hodily k mým improvazovaným orientálním šatům :-)… Jela bych zas a byla tam klidně týden v kuse…



irié revoltés - jsem si je nějak oblíbila,tak si nemůžu odpustit ,je tu neprezentovat.Chtěla jsem dát sem Merci,páč tu když hráli naživo,zpívali částečně česky,stejně jako Soleil, ale páč jsou pomalejší,tak sem vložím,asi nejprovařenější z nich Rebelles neboli "úúúúúúúú líííí lááááá " ;D



tady tu skladbu moc neznám,ale je přímo z mighty sounds 2008,zatim nej video,co jsem z tohodle ročníku objevila na youtube...

....no tak nic vložim příšě páč se tady v práci,zas pojebal flash player.Ach ta technika...

Žádné komentáře: