pátek, července 25, 2008

mé včerejší hrátky s P.S.

můj kamarád Martin de P. ,který tají své "šlechtické" francouzské jméno, začíná na "B" ...zde seděl Marty s námi na Újezdě...nedávno mi povídal ,že Tibet nebyl tak suprový před okupací Čínou.Prý celkem otrokářství,kde se měla dobře jen ta vladnoucí nejvyšší kasta duchovních.Těžko říct,jak to bylo ,až si seženu informace širší ,posoudím své stanovisko,nicméně jsem zčásti omezila nosení place save tibet, ale i přesto protestuju proti jakkékoli navládě cizinců,kteří jednomu národu berou identitu.Proto stále ty placky s vlajkou nesundám...
je to i lehce vyjádřením soucitu s těmi lidmi...

to jsme takhle jednou se zaqqum měli nápad,udělat jakýsi ateliér u ní na půdě, vzali jsme fólie,kříž,nůž ,cilindr, ketchup a jiné proprietry a začly fotit,nakonec původní myšlenka asi nevyšla,ale z té zkouřené noci zůstala serie fotek,které se dají prohlásit za vydařené:-)))




...jsem se jednou rozhodla,že pojedu do školy na kole, jelikož jsem neměla peníze na bus.Jenže začalo dost pršet ,takže jsem bycikl v Hostivici otočila a na cestě dom jsem potkala právě hafo šnečků,neměla jsem s sebou mého miláááška Olympa ,takže foceno přes mobil... ani nechci vědet ,kolik jsem kdy těhlech tvorů rozšlápla...:(





zaspání anglického jazyka;)neodpustím si sebe na konec a la trio ¨...








Žádné komentáře: