čtvrtek, července 24, 2008

tornádo Ivo

...jsem se seznámila s Ivem,mladý sympatický energický muž,poloviční Žid,jehož otec žije v Americe a chce po něj proti jeho srsti to nej vzdělání, který údajně vyhrál soutěž o nejkrasnější židovský nosánek,pracují ve skateshopu,kde jsem si koupila skvělý batoh.Tohle místo bylo osudové, jelikož jsme se tu potkali, když jsem se jej ptala na cigaretu,přesto ,že jsem pospíchala na Masaryčku...
On nedává cigarety škemrajícím o ně, ale hvězdy mi byly nakloněny,takže mi nabídl a nakonec mě pozval na kávu.Chápejte, poprvé , co mě někdo nezval na pivo,bo drink.To mi zalichotilo...
...Když jsme se viděli podruhé, zašli jsme teda na pivko nakonec.Ale to nevadí.Zatáhla jsem jej do shadow, kde ještě nebyl.
On čte,je pro radar,nevěřící,má starýho brouka;) a v minulosti reprezentoval na snowboardu, žel měl nehodu v druhém kole, držel se na 3.místě do té doby.Žel spadl,poranil si hlavu,proletěl se helikoptérou,z čehož si nic nepamatuje a nakonec přišel o sluch v jednom uchu...
...Je momentálně v Albánii,bo možná na cestě domů do Čech, škárlí mě a rozesmívá přes sms, jimiž mi zpříjemňuje práci.Oslovuje mě lady,možná proto, že poslední dobou si klapu sem tam na podpadcích,tak je to asi cítit v éteru kolem mě ,v mé auře;P
...je to tornádo;) a v něděli jdem na Contol ...

12 komentářů:

selfish fish řekl(a)...

Hezky napsaný výčet ;-)
Takhle to vypadá slibně, nevěří, je pro radar, energickej, komunikativní ;-)
To je super, chtěla by to k Tobě nějaký protipól... já vim, že Ty seš na ty milující a bohabojně smýšlející hipíky, ale chce to sketera voe :-D

Tak až budete na Control.... zahoďte control ;-)

machepela řekl(a)...

vždyť jo:),ale to i ta má poslední lásečka byla mým protipólem,nemyslíš?...Alternativec

víš jak zpívaj :"...cotrol yourself,take only what you need from him..." neříkám,že se tím řídím,ale lidé by se měli ovlivňovat navzájem v tom dobrým...

...nebudu v křeči,to se neboj,odblokování je součástí mé duchovní proměny!Ale nějaká ta klapka tam bude,víš,bych zase nevzplála nějak moc rychle a nepoddala se;)))

selfish fish řekl(a)...

no že by byl alternativec Tvým protipólem se mi teda nezdá :-))
Lebo si alespoň podle mě po něčem takovém vždycky prahla, ale víš co, sem barbar, pro mě se jednoho krásnýho dne tyhle lidi stali trochu dětmi a nějak mě netankujou, di do sketera voe :-D A hlavně je to judeee!!! ;-)a to je sexy....

selfish fish řekl(a)...

no hele když vzplaneš a shoříš.... tak stejně jak Fénix bys znovu povstala z vlastního prachu ;-) Toho se nebojim... anoo control yourself, take only what you neeeed from him ;-) Uááá tu sem dlooooho neslyšela ;-)

machepela řekl(a)...

ty si o mě myslíš ,že jsem alternativní? no vlastně i jo.Jsem....,ale v tomhle připadě jsem teda viděla protipóly v jistých směrech.Ale za to jsme asi stejní ve své naivitě,názorech na lidi bo konzumaci..
Taky mě toho hodně naučil,spíše se díky němu ve mě probudily starý vlatnosti,sny a touhy,za což mu děkuju moc:)

machepela řekl(a)...

Jsem fénix;)wow!
to si přidám do profilu...

no já je právě slyšela včera myslim na radiu,co ají mazlíčkové rádi.

selfish fish řekl(a)...

Tys přišla o sny a touhy? :-o ??

jejda... hele no vidíš, jak Tě to obohatilo, to je dobře :-)

Dalas´ zapomenout děcku, tý Janičce, co vleze na vysokej strom pro zachycený štěstíčko ve větvích a ničeho nedbá?

:-) moje Evička někam odešla... sem na cestě od někud nikam - bloudím... někdy příjdu pod ten Tvůj strom a budu obdivovat Tvojí odvahu ;-)

machepela řekl(a)...

právě odvaha,ta mě na něm fascinovala...koneckonců ji máme taky společnou,jen já ji dlouho potlačovala,blokovala jsem osamostatnění.
Vnímám teď samatu jinak,jako přiležitost vyrazit sama,bo lépe řečeno osamostatněle na cest...

Tak pojď za mnou na ten strom!Sedím tu ,zpívám si :" Když vítr zpíval jenom pro mě ,vzpomněl jsem si na Tebe...."

..bo! se přídám k Tobě na té pouti jakožto velbloudice,co Ti dá napít mléka a nenchá Tě zbloudit.Tuším ,že v totémových zvířatech jsem velbloud a ty veverka.By bylo směšný,kdybys měla příjmení Velbloudová;)

selfish fish řekl(a)...

:-) Velbloudová. ty jova to by bylo terno!

Já nevím, uvidím.... teď mám cestu jasnou, Tyhle prázdniny sou daný... příští rok taky... to až ke konci toho roku začnu šílet, kdo chcí být.

Připadám si jako když jdu malými krůčky k velké propasti, kam vím, že budu muset skočit....

Už bych tam chtěla být :-)

machepela řekl(a)...

Už bys chtěla být v té velké propasti?
jako smrt,bo vesmír,padnout do ničeho,vakuum mysli i ducha?bo co?
konkrétnost!

...no když to bude prospas hlubokého poznání,bo lásky,tak proč ne,ale propadnout do nenávratna beznaděje,tam bych teda nepadala být Tebou.
Nebylo to tak dávno,cos mi vyprávěla Tvé noční můry o jámě uprostřed náměstí,jak jsi byla nahá a všichni Tě ponižovali,takže upřímně si myslím,že z těch sraček už jsi venku,proč tam?ptám se,se zrovna tam znova vracet...?

hodně štěstí!

selfish fish řekl(a)...

:-) ále... já myslela životní propast, pracovní šance a můj osobní boj, který chci vyhrát. Cesta do země jiného jazyka a jiných mravů, cesta do sebe samotné a hledání, co naplní moje očekávání a zklamávání se v sobě samé, co nedokáži, bo co mě neuspokojí. Není to za dlouho, je to za pár... a narozdíl od jiných, nikdo mi nic nelinkuje, já si taky nic nelinkuji, takže vím, že to pro mě bude veeeeiká jáááma :-)

machepela řekl(a)...

Tak to jo,to se mi to ulevilo...

no osobní boj je třeba vyhrát.A s tou cestou,vždyť to víš,že vypadnu ,jen co dodělám maturitu...
plánovat se úplně se nevyplací,ale mít ňákou tu osobní motivaci do života...