čtvrtek, září 11, 2008

12.08.2008 NO CONTACT

Portréty mě samé dnes se snažily vzniknout.Ruka ale tolik neposlušná,řádně necvičená,nemohla zachytit.Srdce té ruce rozumí, jelikož by taky rádo zachytilo,ale nemá co.Nemá koho vpustit.Ale dost o lásce.Mám ji plné zuby,protože si ji ani zpoza nechtu nevyškrábu.Kritika teď nechá srdeční záložitosti na později.
Autopotrétování je skvělým důkazem toho,jak se člověk vnímá a vídí.Samo to chce tu vycvičenou ruku a taky talent.Dnešek autorce prozradil, že je vlastně naprosto obyčejná, jen obdařena plochou iluzí talentu.On by tam i byl,jen ta zasraná lenost a neschopnost.Kdyby jen radši cvičila kresbu,než se hnala za těma neznámýma ,co ji jen rvou srdce a nic z toho není…
Patrně průser mysli,jíž imponují ti,co se mají rádi a je jim vlastní ve věcech jasno,odhodlaní. -)Sežvejkat,vyhnat pryč až bude ta kost ohlodána.-Tak si sezbírám ty svý cévy a tkáně a přesunu se k chřtánu jiného dravce…Kritika neuposlechla, tak proto ten koment zas se vloudil.Je neschopná ta osoba,kterou už tyhle skutky nuděj,přestávaj zajímat.K čemu je snaha o navazání kontaktu, když signalizace hlasí NO CONTACT.
Dala se zase do mě ta děrovačka duševní ,co mi z nitra dělá ementál a doprovázena uvědomněním si ,že osobní proměna zase se zastavila.Takže zítra levá ruka nedostane klidu,páč levačky zítra slaví,a ji dám co proto!

Pošlu tu další sms a třeba bude i poslední.Co já vim?

tak asi nic?Nevim,co ti tata rek´,asi te to hodne vzalo.Me tata rek cosi,co hodne bolelo a ještě v době,kdy jsem potrebovala spis jeho oporu.Bo to stehovani?..kdyz jsem ztratila domov v Praze,bylo mi hodne mizerne a strasne jsem chtela obejmuti,ale nikdo u me nebyl.Ostatne to skoro nikdy,když mi tak bylo.Nevim proc ti to pisu,asi spontannost,chybějící kontakt.Ani nevim,zajima-li te to.Ale ted je mi to jedno?Rikals,že to nechces resit.Nevyzvídám,jen se delim.Preju dobrou noc.

Žádné komentáře: