čtvrtek, září 11, 2008

8.8.2008

Dnes je 8.8.2008(jsem se zpetla v datu,kvůli tv nova,kde 6.8.,mluvili už o osmem),spousta lidí se oddávalo a oddává.Já tu v přítmí svého pokoje ozářena jasem monitoru,přemítám a nechci nic a zároveň vše.Co se to se mnou děje?Chtěla bych vědmu,bo džina,gurua,co by mi řek,jakou cestou se vydat...
Že by abstinenční příznaky?Nejsem alkoholik bo smaška,myslím,že postradám to naplnění a zároveň chci už odjet, a sejří mě ,že tornádo uvízlo v chřipce,čímž se mi vzdalují ti napřažené ruce přislibu lásky,romantiky… nevím,asi stárnu,že mě napadaj tekhle paranoidní vize.
Vždyť si ani netroufám odhadnout procenta,nakolik jej přitahuji bo nikoli… jsme jak magnety,protipólní přitažlivost… jak dlouho to může vydržet,půdobení magnetů vydrží asi večně ,u lidí gravitace funguje jinak… ,neomrzela jsem už?, pač je to další zážitek ,co je milý po krátké době se mnou v zajetí nemoci.Proto ta nedůvěra.


8.8.2008 je dnes.Měla jsem vyrazit s Ivem do hor,podhůří, nevyšlo,prý pojedem příští týden.Takže mě dnes čeká dlouhá oslava Eskymačky 22 let,tak jsem zvědavá, jak to bude vyzerat.V pondělí dostanu zálohu,kterou budu muset šetřit,aby mi vůbec něco zbylo na tu cestu za hranice.Kam se ... jéééé hrajou super skladbu,na radiu 1, one night- gonzáles,toho měl rád Duši,ten teď je kdesi na Slovensku,asi…a je to ještě remix s d´n´b. celkem dobré,i když originál by mě potěšil víc.
Jsme včera bruslily s Evkou.Prý bruslení bude pravidelné;) no uvidí se.
Zase jsme ten film s Ivem nedokoukali,prý ,že ho provokuju,ale já jsem v tom nevinně;-P
Jdu něco dělat…přece nebudu tvrdnout u monitoru,když můžu dělat tolik věcí,že? Něco tu smrdí,jdu to prověřit.
Jeee.toť hip hop espagnol co repujou si seňor:-D jo contol machet

Žádné komentáře: