čtvrtek, října 16, 2008

Ka Ba Ach

Jsem se "zamilovala"..Říkám mu Ka.Vlastně jeho jméno není z mé hlavy.I když doslova ta myšlenka existence jeho pro mě je z mé hlavy…překombinované.
Duševně nutná potřeba zamilovanosti zvolila nejbližší cíl amorovy střely šípu,a tak jsem sáhla po něm,byl nejblíž na skladě.Existuje neméně než pět tisíců let a zná jej každý.Každý toho svého.A jelikož se mnou kráčí celý život.Zdá se mi ,že je mi velmi blízký. Vedeme imtimní vztah.Jen mi vždy trvá ,něž si reuvědomím ,že je tu a že bych jej měla miloval a chovati v úctě.
Já jakožto Ba jsem se zasnoubila s Ka , jsme si souzeni a vsplyneme v Ach.
Ach. Ach ach…
Ka Ba Ach –kabalach –kab aláh- kabala- Ka ba Ach
Míním,že miluju svého duchovního dvojníka, přeneseně sebe.Páč nejsem-li schopna milovat a ctít sebe,nemohu taký cit dát někomu jinému…

Uveďte mě do spárů okultismu

Nedávno jsem v zhulené mlze sého mozku myslela ,že schizofrenní mysl mám. A možná ano.
Prý velké procento nemocných touto chorobou je,ale ne tak zhoubně.Tak to je dobrý .Prostě si zvyknu na to ,že mě přepadaj ty blby paranoi,a postupně ony vypadnou, páč díky Kaovi,pro ně nezbyde místo…

Vltava mě inspirovala …
Jak už staří Egypťané věřili,že zemřel –li někdo v Nilu ,měl věčný život. Zároveň bozi měli tenkrát tváře zvířat ..takoví vodní ptáci jsou pak inkarnací zemřelých duší…Voda je proudící životodárná energie,taková ta boží hmota.A také branou do světa mrtvých.Absolutně vidíš to víření,má tolik nuancí a přesto,stéká-li ti z ruky,je průzračná (pokud není prudce zněčištěná) , prý že bez chuti,ale mě chutná.Je mým nejoblíbenejším nápojem.Žádná kokakola,ale voda to je světový nápoj nambr van. Tak klidná,bouřlivá a nepostradatelná.Bez ní nemůžeš žít.

Žádné komentáře: