středa, října 08, 2008

PADLA

7.10.2008
Tenhle blog je na nic a zároveň je jak můj život sám.
Nevypořádala jsem se s tím, nevím jestli vůbec,jsem teď na voru na širém moři a kdo ví ,spatřím-li pevninu…
Nebaví mě to nedokonečna řešit.Žel je to můj život,který řešit musim.Asi jsem nihilistka.
Má role tu na světě je zbytečná.
Anebo sem jen debilně přecitlivělá,že nekouřim,pracuju ,uvízlá v rutinně…a sakra HIT N Run od HorrorPops,se mi nějak libí.

Musim to tu dodělat a pak vypadnu.Někam daleko,kde nebudou mí příbuzní,známí a přátelíčkové mě vidět,i třeba když to vzdám.Asi jediná varianta,překročit hranice,jinak se zbláznim.:-D…
Mě ta všednost ubíjí.Můj zkurvenej charakter taky.
Pojedu na západ pro prachy,pak do Afriky,by moje hlava konečně pochopila ,že lidi žijou i hůř…trochu si očistit auru.A konečně se odpoutat od civilizace v jižní Americe bo v Himalájích,taký konečný útěk...

Jen zatít zuby, udržet si sílu..a víru .


Univerzita?
Abych pomalu vybrala banku na přihlášky.Jen k tomu abych zjistila,že tenhle rok ne.Možná ani ten přistí.Anebo taky jo…
Intermedia,grafika a ilustrace, malba? Anebo filozofie? Enviroment? Náboženství?žurnalistika?...Praha,Brno, Plzeň ,Zlín ? Anebo Irsko? Evropa?
Zkusim to,jen za to dám dva táci ….a pak let z hnízda ven.Au revoir všem …
Kurz angličtiny na konečný certifikát, kurz francouzštiny a španělštiny, k tomu menší práci a malovat…cestovat.,…mohla bych pak fotit reportáže a psát do tisku, juch, to zní lákavě. I víc reálně,než to ,že bych se kdy živila výtvarnem,zvážim –li jak se nevyvíjí má tvorba….
I když mám v hlavince motivy komiksů, stačí jen uchopit tušku…

Voní tu zemlbába a já mám děsnou chuť na cígo…

TEST-OST-ER-ON

Super hra kde anděl mučí výčitkami svědomí své zprovoditele ze světa.Původně pětice kamarádů.Každý z těch mladíků zastupuje jakýsi archetyp mužství. Bo jejich duší.Dohnali mě k výbuchům smíchu i dojali.Nadějný soubor mladých umělců...
Teskám jim i Alfredovi ve dvoře…

Desing blog
No super vychytávky,nápaditost i ztvárnění. Vkus.Inspirace, a má závist.

2 komentáře:

selfish fish řekl(a)...

nevěš se na hřebík, nejsi nikterak špatná, to svět je divnej a bez svědomí. A to že ho Ty máš... no přitěžuje, přitěžuje ;-)
Ale víš co, jet do Afriky... vidět to. Myslim že to má vliv na to, že si zvykneš. Takhle je to pro nás děs z dokumentů - bitva se svědomím, jak si tu užíváme, když jinde se trpí. A dost možná, že když se za nima vydáme, zjistíme, že to je (ač se nám to asi nelíbí) prostě "jejich svět"
A můem se snažit je pošoupnout, ukázat jiný cesty, dávat léky.... jen možná to bude boj s větrnými mlýny, protože jak máme my Evropani něco v sobě, jak má něco v sobě pomatenej Japončík nebo Švéd, tak třeba i oni. Možná jsou to pohádky o Matkách Terezách, možná je to reálný a já si to alibisticky kryju za tenhle pohled. Ale neni jen jeden, je jich mnoho... ale to je na dlouho :-)

Jen jestli se tam někdy vydáš, už kvůli mě se z toho nezblázni ;-)
Já bych Ti to nikdy neodpustila :-p

Rok po roce - pořád to hrozně rychle utíká. Za chvilku seš na cestě další a třeba ani né mimo hranice a třeba i mimo kontinent, kdo ví :-)
Nemůu říct, že chápu. Ani že rozumim, ale ráda bych - mám teď taky svůj nějakej vntřní boj. Započala jsem se sebou válku, začla se nenávidět a ta veliká zlost mi leze kůží ven a pak jsem hnusná na svět.
A svět? No myslym, že Coelho psal něco o tom, že je to takový, jak se na to díváme. Asi budu běhat po krásách českých a hledat tu svojí vyhlídku.
Zase bych chtěa najít něco, za co se budu mít ráda... třeba přestanu před lidma klopit zrak :-)

A jejej... takovejch dní ještě příjde. Raději nemyslet.
Myslim, že odloučení od rodinky by helflo fest.
A chalana! A to je taky vošoust. Vzpomeň, jak jsi mi říkala, co bys potřebovala, stáli jsme před školou a říkalas něco jako: "no něco na tom bude, když vidíš nějakou ženskou a řekneš si - ta je ale ne****, potřebovala by si z*****! Možná že toho už právě bylo dost, né? Né dost jako dost, ale nemůžu mluvit za Tvoují dušičku, ale spíš jen jak jí vnímám, právěže chce to druhé. Už žádný animálie, trochu té Amélie z Montmartru, né?

Teď je asi celkově děsivá konstelce hvězd, slyším to odevšad - buďto jsou lidé nemocní a nebo strádaj na citech.

Noo.. sorry, jsem se tu nějak rozblábolila :-)

Věz, že jak bude hůř, bude i líp a o hodně :-) Možná Ti bude za 8 let 30, ale taky je Ti kurva teprv 22!!
Prostě někdy jsou sklenice poloprázdný a někdy skoro plný :-)

machepela řekl(a)...

pardon má milá zaqqum,je mi stále 21!
ještě mě neházej k těm 22:)

jo jo já na ten náš libovej svět koukám teď pesimisticky,páč mám jisté škraloupy na srsti i pod ní.Vím ,že se vše správí,jako vždy.Jsem v podstatě optimista,...nevýhodou tohodle blogu je ,že toť stoka mých pocitů,hold negativních spíš ,páč se uchýlim k psaní,když je mi ouvej...

Amélie a její fantaskní příběh.Nepříjdu Ti dostatečně zasněná?Spiš nerealizuju takým pozitivím stylem svou naivitu i pěkný ideje.Díky zapracuju na tom...

Animálie, to víš pozůstatek libosti v satanství...:)Já ji nevyhledávám,ona jaksi sama vyplyne z neschopnosti oněch vztahů.
Co kombinace Animální Amélie...?;-P

jejich svět..
..určitě je.Netřeba se možná míchat.Je to hnus.Stav kdy si říkáš ,že tvůj život není tak hnusný jako jejich,tak nač ty slzy.Pak si říkáš ,že kvůli přebujenému konzumu,tam oni strádaj.Tak se v tobě něco hne.Jakožto citlivý člověk to vnímám a mám tendence nejen dřepět na zadku na té nařízlé větvi lidstva a říkat si pohoda,je to daleko ode mně.ALe co když se vzdálenost zmenší,co pak?

Jak jsme rozebírali,třeba Šibík ,tam jezdí furt,a pro něj to je už svým způsobem rutinna,ale zase se tam pokaždý setkáš s jiným příběhem,anebo navštíviš další osoby,zaryjou se ti pod kůži a do paměti ,a proto to děláš dál.On jen svým focením otevírá oči nám ostatním a říká,hej tohle se taky děje...to je důležitý.
třeba už taky necpe dolary každýmu děcku co potká na ulici,našel jinou cestu.

Zkrátka potřebuju někam vložit potenciál, tu svou nevybouřenou energii,osvobození se a opětný cit :-D